soort van Springer Tug

hee jeroen,

persoonlijk zwart boven de waterlijn en grijs of groen dek en een witte opbouw:D jaja een smit versie ja;) maar denk eerlijk gezegd dat zwart mooier bij het rood staat.

tim

de romp zwart

je dekken niet groen maken, dat is denk ik niet mooi met de rest van je opbouw. Nou ben ik eerlijk gezegd helemaal geen voorstander voor groene dekken maar dat terzijde.

Het blauw zou ik lekker laten zitten, en dan mat zwart als onderkant en eventueel de slijtstrippen ook zwart, grijze dekken.

Misschien heb je er wat aan ;)

ik heb er altijd wel wat aan, groene dekken zoieso niet, ik heb de dekken eigenlijk al in de definitieve kleur, dat is wat blauw-grijzig, en ik denk dat zwarte als romp (boven de waterlijn) is ook zo standaart, laat ik die eens een ander kleurtje geven, maar goed, het vlak dan mat zwart, leek me ook wel mooi
gr. Jeroen

Laatst bewerkt:
hallo mederbouwers!
morgen maar eens mat zwarte verf halen en erin smeren, gelijk ook een standaartje maken. Jammer genoeg heb ik het nu zeer druk met school... :( maarja moet ook gebeuren
gr, Jeroen

heey,
het duwbootje is in bad geweest en de resultaten waren goed! er kwam totaal geen water binnen en het bootje lag goed in het water, er is wel een minpuntje, namelijk dat de motor erg warm word, dit had ik wel verwacht, omdat het motortje niet al te groot en sterk is, dus moet daar nog even een motor voor kopen, ik dacht aan de 720BB Torque, genoeg power en redelijk zuinig

maar hier de foto's:
p1010418n.jpg

p1010417i.jpg

p1010413b.jpg

p1010409d.jpg

p1010410.jpg

zoals jullie kunnen zien, ligt ze nog wat hoog. Ze weegt nu 7,4 kg, dus zal ongeveer 8 kg gaan wegen

PS. de boot is zeker nog niet klaar, er moeten delen geverfd en afgezet worden

gr. Jeroen

Laatst bewerkt:
Hoi Jeroen, nou je mag nu al trots zijn op je zelf hoor, het is al een heel deftig duwbootje geworden.

groetjes, Brandaris

haha, bedankt!
de rederij is helaas net failliet gegaan :( geld is op.... haha nee hoor
vriendin heeft nog geen ondernemers papieren, dusjaa eenmanszaakje geval ;)

PS. heb net de potdeksels geverfd
gr. Jeroen

dat is inderdaad erg lastig testen in bad, maar ze luisterd perfect naar het roef vanuit stilstand, ik denk dat ze niet zo snel wil, en ik denk ook dat ze ietsje naar achteren gaat hellen, misschien een leuk gezicht, maar niet de bedoeling.
binnenkort maar eens een 720BB torque kopen, of heeft iemand anders een leuke, sterke motor in gedachten?
gr. Jeroen

Hallo!,
Misschien zijn jullie dit draadje alweer vergeten, maar ik ben er weer wat mee bezig geweest. Ik ga binnenkort een motor bestellen (nee nog steeds niet gedaan).
Morgen heb ik mijn laatste School Examen, daarna de Centrale maar die duurt nog wel even, dus dan heb ik meer tijd om weer bezig te gaan! :yes: :yes:
ik heb momenteel geen nieuwe foto's van de boot, omdat de boot eigenlijk niks verandert is.. Maar! ik heb wel een grappig klein duwbakje gemaakt, welliswaar niet op een mooie schaal, maar toch wel grappig. Nog lang niet klaar, maar al verder dan de helft

Hier een paar fotootjes ervan:
36000213.jpg

36000214.jpg

36000215.jpg

36000216.jpg

dat was het weer
gr. Jeroen

PS. het grijze "Berghoutje" is van aluminium, en de foto's zijn niet perfect, met de mobiel genomen

Laatst bewerkt:
36000213.jpg

[ IMG]http://img691.imageshack.us/img691/2662/36000213.jpg[/IMG]

Jeroen ik heb 1 link als voorbeeld gedaan jij mag de rest doen
zie voorbeeld (zonder spatie)

ziet er goed uit hoor!

Oh, ik dacht dat het aan mijn computer lag,
dan zal ik ze opnieuw posten
bedankt!
gr. Jeroen

36000215.jpg

36000214.jpg

het probleem was dat ik de verkeerde link nam, vanuit image hack
het is ook zo'n tijd geleden, dat foto's posten ;)

Laatst bewerkt:
heey dankje!
nee, dit bakje heeft best nog drijfvermogen, en ik heb er een oude verrotte accu ingelegd als ballast, en daar heb ik het ruim op gebouwd, vandaar dat hij een beetje hoger ligt.

Mijn laatste school examen heb ik erop zitten! een 8,5 voor Nl (erg blij mee) ;)
dus nu vollop aan de bak, haha.
Het zwarte zit er nogmaals een keer in, vanavond het rode.
gr. Jeroen

Drijfvermogen leek me al, als je die ruimte onder je ruim heb. Dat is dan een grote luchtkast. Maar met die accu zal die best leuk in het water liggen.

Is geen verkeerd cijfer inderdaad, en de centrale dat duurt nog wel even.

Ik heb het bakje in het water gehad met 2 x 7 ampere accu's, toen lag hij mooi,
Maar omdat ik toch wel wat licht erop wil hebben (extra baterrijen) en ik wil er wel wat lading in hebben, weet nog niet wat. Daarom heb ik er 1 accu in gelegd.
Het verven van de romp is nu klaar..!!
gr. Jeroen

Hallo,
Het bakje is bijna klaar. Alleen de bolders en de luiken nog, ik weet nog niet wat voor luiken, iemand een idee? Friese kap luiken of rolluiken?
ik post binnenkort nog wat foto's
gr. Jeroen

Back