soort van Springer Tug

de foto's:

duwbakjebakboordachter.jpg

duwbakjebbvoor.jpg

duwbakje.jpg

niet de ideale boordlichten, maar goed..
gr. Jeroen

Friese kap is wel mooier denk ik.

rol luiken gaat niet echt, zou je ruim denk ik toch langer moeten zijn wil je hem open kunnen leggen. Of je krijgt smalle luiken.

Je kunt toch een kapje over die lichtjes zetten. Van die messing dingen die ik ook aan boord heb. Gaat prima.

Vind je golfbreken/boeing voorop ook super.

Hey,
plus dat je met rolluiken ook eigenlijk een rails moet maken
het makkelijkst zijn nog houten luiken :) maar dat past er niet echt bij..
Het zullen wel Friese kap luiken worden. heel gedetailleerd worden ze niet
ik ga nog maar eens op de Stelsa kijken ;)
gr. Jeroen

Hoi,

Ik bedoelde deze dingen, heb zelf ook nog gezocht naar een duidelijke foto ervan, scheelt je wat werk

IMG_2351.JPG

Die zet je over de lampjes heen. Meer als een behuizing is het ook niet maar het ziet er net weer wat anders uit. En je boordlichten worden deels afgeschermd. Zodat ze niet rondschijnend zijn.

Volgens mij ligt het er ook aan, waar je ze koopt want een paar aar geleden heb ik ze nog los kunnen kopen in een winkel en nu en in een andere winkel moet je ze bestellen als een setje met seinbak en al :S.

Heey,
ondertussen is de boot vaarklaar!
hij vaart boven verwachting! vaart / stuurt goed, en er zit nog wel aardig power en gang in. Het water staat aan dek wanneer ik volgas geef. Ik heb er nu een elephant motor in van Conr*d. Maar wanneer de boot ongeveer 10 meter van de zender verwijdert is begint de motor te stotteren, ook begint het servootje zenuwachtig te trillen. Ik heb geen ontvanger accu aangesloten, ik dacht zelf meteen hieraan. iemand nog een idee? volgens mij zit het met de antennes wel goed
Gr. Jeroen

Heey,
ondertussen is de boot vaarklaar!
hij vaart boven verwachting! vaart / stuurt goed, en er zit nog wel aardig power en gang in. Het water staat aan dek wanneer ik volgas geef. Ik heb er nu een elephant motor in van Conr*d. Maar wanneer de boot ongeveer 10 meter van de zender verwijdert is begint de motor te stotteren, ook begint het servootje zenuwachtig te trillen. Ik heb geen ontvanger accu aangesloten, ik dacht zelf meteen hieraan. iemand nog een idee? volgens mij zit het met de antennes wel goed
Gr. Jeroen
Ik gebruik nooit de becs:confused:
Altijd een aparte akku
(ontvanger dus)
Nooit geen problemen hoor
De zend en ontvang elektr
aan bb
En al het andere aan sb dwz motordraden etc etc of andersom
mvg
Frederik:D :D

@Koen, nee niet de ontvanger uit de boot, maar ik heb er geen accuutje aangesloten (wat er wel bijgeleverd word), ik heb wel beeldmateriaal maar ik ben nu op vakantie (boten uiteraard mee ;) ) maar het werkt hier net effe wat anders als op mijn eigen laptop, maar ik ga er straks mee bezig.

@F van Gent,
Het aansluiten gaat prima hoor!

gr. Jeroen

Back