Hey,
UH is een erg betrouwbare shop. Overzichtelijk met de orders, en uitlevering ervan. Meerdere (helaas) ervaringen met wat mogelijke garantiegevallen (vooral op het gebied van regelaars, slecht één gevalletje met de hextronics cellen), die allen op dezelfde nette, open en overzichtelijke manier naar volle tevredenheid zijn afgehandeld.
Zelf gebruik ik de gewone 2200 Zippy 20C, de 3700 Zippy-R, de gewone 5000 Zippy 15C. Van andere merken de Hextronics 2200 20C, Hextronics 4100 cellen in verschillende configs, enkele Ele 2200, 10C en 15C, en vele verschillende maten FlightPowers.
De FP's zijn duur, maar gewoon goed. Niet overdreven goed, maar wel allen dezelfde degelijkheid en duurzaamheid.
De Hextronics zijn wisselend, de 4100's zijn slecht, de 2200 zijn redelijk, voor het geld prima zeg maar.
De Zipy's zijn allen GOED. Ze doen minimaal wat de specs aangeven, ze blijken zeer duurzaam en robuust te zijn, dit voor weinig geld! Ze zijn vergelijkbaar in kwaliteit met de FP's... met uitzondering van de 3700, deze steken met kop en schouders boven alles uit wat ik ook gehad heb. Zowel qua belasting, duurzaamheid, robuustheid, enz. enz. Onverwoestbaar, met zéér, zéér goede prestaties. De cellen zijn qua maatvoering, specs, opdruk enz. enz. dezelfde als de 3700 FP's (waarschijnlijk zelfde fabrikant), echter je hebt de kans ze zelf te laten ontwaken... indien dit netjes gebeurt heb je echt super cellen met betere prestaties als de FlightPowers!
Ooit ook nog eens wat Himodel cellen gebruikt, die zijn inmiddels allen overleden. Ze leken op de hextronics 4100, maar dan met een slechtere duurzaamheid. Lang niet kunnen doen wat de specs aangeven, en zelfs bij aanzienlijk minder vraag en belasting dan de specs gaan ze gewoon stuk! Dat hoeft natuurlijk niet bij alle Himodels zo te zijn, maar zelf moet ik nog een goede tegenkomen.
Conlusie van mij... de Zippy's zijn goed, UH is betrouwbaar! De 3700 zijn werkelijk TOP!
Greetz van Aldert