J
Jurrien Saelens
Guest
Ja, de gyro moet gevoed worden tijdens het programmeren door 'm bijvoorbeeld aan de ontvanger aan te sluiten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Pardoez
ik denk dat er nog wat electronica in de plug zit
Maar anders kunnen we wel een keer afspreken dan kun je hem even op mijn kabel instellen
waar vliegen jullie???
groeten jan
Help mijne heren
Als vervolg op de eerderen oproep.
Giro aangesloten op een ontvanger.
Doch de file's voor de setup worden niet gevonden
Drijvers van de spartan site geinstalleerd ,doch zodaar ik de USB plug in de PC steek
zegt de p.c wel dat er nieuwe hardware gevonden is maar verder niets
Geen programma of iets wat er op lijk dat opstart niets
De giro werkt wel; als ik hem hand matig een servo type laat kiezen alles lijkt ok; 1 flash of 2 flashen van de led lijkt ok
Maar wat mij erger dwars ligt is dat de bijgeleverde BL251 Servo totaal doodt is
De "oude servo" S9254 werkt ogenschijnlijk normaal
Dus je zou bijna denken 2 van de 3 geleverde spullen defect??
Wie help mij uit deze boze droom
groeten jan
wereld gyro, zoveel beter dan de 401. Ook bij minder extreem 3-d. Bij wind merk je de konstantere pyro rate. Ook bij lomp stick banging of een niet zo trillingsvrije heli houd hij veel beter zijn heading
Heb je dan goed geheim gehoudenToch jammer dat jullie nu pas beschikken over een gyro die je via de PC (lekker overzichtelijk he!?) kan instellen...
Daar beschik al over sinds dat ik heli vlieg (ongeveer) de CSM gyro's kunnen dit vanaf het 540 model van >7 jaar geleden.