Speciale Multicopter filmpjes

zo gek is dat niet deze quad wodt gevlogen door een pc die kijkt met tig camera`s naar de quad en herrekent het model en blijft zo via de pc en camera op zijn plek cq plek.

als je dit wild dan kom je snel op 50 ooo trecht vroor deze opsteling.

zo gek is dat niet deze quad wodt gevlogen door een pc die kijkt met tig camera`s naar de quad en herrekent het model en blijft zo via de pc en camera op zijn plek cq plek.

als je dit wild dan kom je snel op 50 ooo trecht vroor deze opsteling.

Ik denk dat die prijs nog wel kan meevallen.
Als je een pc hebt met een paar goede "webcams" daar de software op schrijft...
Denk dat alles bij elkaar je nog geen 1000 kwijt hoeft te zijn (los van pc)

DISCOcopter !!!

's Avonds na het vliegen hang je hem gewoon aan het plafond en bouw je een feestje !

Laatst bewerkt door een moderator:
Cool! Nu nog zorgen dat met elke beweging van de sticks het licht veranderd, gelijk potentiometers ofzo haha...

Groeten,

Ding staat wel vrolijk 10A te zuipen met die LEDs,
maar ziet er wel bijzonder gaaf uit. :yes:

'T zijn volts dat er gemeten worden Sven, om de low battery warning te demonstreren :-)
De leds trekken maar iets van een 0.5A hoor als ze allemaal branden, maar meestal vlieg ik op de "tricopter" stand waarbij de rode leds en de 2 voorste blauwe leds branden. Orienteert lekker makkelijk, vooral in het donker.

Patronen veranderen met stickbewegingen is eigenlijk niet moeilijk. Gewoon in de code channel7 vervangen door een ander kanaal. Is nog wel een idee eigenlijk...

Vandaag weer zitten spelen met wat settings :)

(hij draait nog langzaam tegen de klok in... dit moet er nog uit)

Hadden we deze al gehad??.... Doet me verlangen naar de zomer..

volgens mij is het geen Nederlander.... ik dacht een Engelsman
op z'n VIMEO site staat nog een aantal hele leuke

Erg leuke video. Ziet er goed uit. Wat ik alleen niet snap is dat er altijd mensen zijn die proberen hem te pakken of dingen gaan gooien. Zasg in het filmpje ook iemand die hem nat wou spatten. Heb dit ook meegemaakt met opnames voor een zwemvierdaagse. Erg lastig.

Krijg ook weer zin in de zomer.

Gr. Jasper

Je moet eigenlijk het hele filmpje zien..
Stukjes opgenomen met en muticopter

(hij lift ook een RC-auto ;) )

Stukje waar je de multi goed ziet:

Hele filmpje:

Back