handleiding staat o.a. op Welkom op de Quickie-500 Site
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo, ik heb gister mijn Spektrum binnengekregen (tweedehands), alleen zit er geen lader bij. Zou iemand mij kunnen vertellen hoeveel volt en ampere de standaard lader levert? Ik geloof dat hij 110 mA geeft bij 12V, maar het voltage weet ik niet zeker. Ook is de polariteit anders (pin is negatief), dat staat wel in de handleiding.
Alvast bedankt![]()
Ik heb er NET een besteld..
Dus over niet al te lange tijd kan ik meepraten of hij (zij?) piept/kraakt/bromt of zucht.
Groeten Jan Willem
Kijk volgende keer eerst voordat je een bericht van een ander overneemt naar de datum van publikatie.Op een ander forum kwam ik het volgende tegen...
... dat roept denk ik wel enige vragen op omtrent het gebruik van Spektrum in Nederland...
Hoi,
Ik heb net de hele thread eens doorgelezen, en ik vroeg me iets af: Aangezien de EU versie van de DX7 minder vermogen heeft, zal het bereik ook wel verminderd zijn. Heeft er iemand enig idee wat dit impliceert? Ik dacht elders (of hier, maar vind het niet terug) gelezen te hebben dat het bereik zo'n 300 meter zou zijn... Dit is inderdaad ok als je met helikopters vliegt, maar toch echt wel te weinig voor vliegtuigen, niet?
Wie zin heeft mag op volgende bedenking ook replyen: Ben al een tijdje aan het twijfelen over de aanschaf van een 2.4 Ghz (Heb nu een Graupner MX-12 en is uitstekend maar echt wel veel storingen hier in België). Na wat gelezen te hebben over de verschillende technologieën, lijkt mij de FASST technologie van Futaba veel betrouwbaarder dan die DSM2 van Spektrum (voor zover ik er iets van snap). De betaalbare Futaba's (dus niet FF10 enzo) zijn echter zodanig lelijk (subjectief, ik weet het) en plastic-feel en hebben een zielig schermpje, zeker tegenover de Spektrums, dat ik deze echt niet zie zitten... Wie geeft me een duwtje in de juiste richting?
Beste groeten.
Hoi,
De betaalbare Futaba's (dus niet FF10 enzo) zijn echter zodanig lelijk (subjectief, ik weet het) en plastic-feel en hebben een zielig schermpje, zeker tegenover de Spektrums, dat ik deze echt niet zie zitten... Wie geeft me een duwtje in de juiste richting?
Beste groeten.