Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zendvermogen is conform de normen 10 milliWatt eirp. Kijk eens in dit draadje. Er zijn wat ontwikkelingen gaande (die niet legaal zijn overigens 8O).Kunnen jullie ook op 1 of andere manier meten hoeveel signaal de DX3R verspreid, aangezien ik een nieuwe topic aangemaakt heb over het bereik van de DX3R.
Mijn dank is groot
Zendvermogen is conform de normen 10 milliWatt eirp. Kijk eens in dit draadje. Er zijn wat ontwikkelingen gaande (die niet legaal zijn overigens 8O).
Stomme editor op het forum waarbij plakken niet altijd goed gaat. :? :evil: Linkje aangepast.Welk draadje?Je link werkt niet
![]()
Doe niet zo lullig. We zijn net lekker op dreef en het gaat nog steeds over de framerate. De waarheid zal boven water komen :teacher:!!! Tegen de tijd, dat we op de vuist gaan mag je terugkomen :???: .
Nog een aanhanger van "het geloof van niet". 8O :rolling: Dat zeg ik ook altijd..... Voorlopig wil ik nog niet geloven, ....
Nee, de datastroom naar de zendmodule bestaat uit digitale bitjes. Elk kanaal omvat 12 bits (4096 stappen), voor de DX3/3.0/3R (maar ook de 2/2.0) is dat dus 36 bits. Die 36 bits worden omgezet naar verdere data inclusief de GUID, de unieke code voor de zender versleuteld met een modelnummer. De gegevens worden door de zendermodule dus als digitale data verstuurd en er is geen enkele vorm van het ouderwetse multiplexing van toepassing.
Jij hebt het maar makkelijk met zo'n inklik-module.Yep, dit is wat er vanuit mijn T3VCS naar het zendmoduul gaat in HRS mode.