Spektrum dx6i vs Graupner mx12 hott

Maar ja spectrum is makkelijker, dat wel.. Tis net wat je gewend bent... Ik krijg hier zowat alle merken zenders over de vloer, ben wel wat gewend..
de een zegt spektrum de ander weer graupner weer makkelijker qua menu en instellen :confused:
T wisselt steeds haha
zal wel gewenning zijn als je ermee werkt

Bedankt voor de vele reacties. Ik heb zelf ook nog verder gelezen in de maual en zo. Ik denk dat ik voor de mx-12 ga. ik vraag met wel af hoe dat met de ontvanger gaat met de voeding. Doe je dat met een aparte accu. Het hele systeem zal gevoed worden met een 3s accu, maar die spanning is te hoor voor de stabilisator van graupner.

ontvanger word altijd gevoed via een bec(vaak die in de regelaar zit). bij multicopters loopt dit vaak via control bord omdat daar de regelaars op zitten. of, zoals bij naza, via de eigen bec van de controller;)

de een zegt spektrum de ander weer graupner weer makkelijker qua menu en instellen :confused:

Er zit niks in te progammeren , kan de spektrum 6i ook niet moeilijk zijn .

Lastig is eerst een DEVO 7 .

Met een spektrum 6i ben ik in 10 klaar met progammeren (en het was mijn eerste klus met een spektrum)

Graupner begin ik nu ook te begrijpen .

Futaba is voor mij niet moeilijk meer na 30 jaar Futaba .

Mvg Johan

T wisselt steeds haha
zal wel gewenning zijn als je ermee werkt
:cool: Das het enige juiste antwoord... ;) Daar waar je het eerste me begint zou dan, na het in de vingers hebben, het "makkelijkste" zijn

Back