Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De kans op storingen is nu eenmaal groter door de enkele ontvanger en richtingsgevoeligheid van het signaal. Blijft een gok maar kun je het jezelf vergeven als je je zwever uit grond moet scheppen ten gevolge van een storing?ik wou de ar6100e in een dlg doen, das een zwever waar je behoorlijk hoog mee kan zitten in een thermiekbel... sommige vliegen tot een stipje door.
300 meter.. hoe klein in een vliegtuig van 1m span dan? best klein toch? dus dat kan bestvolgens mij.
Hoe groot is de kans op een aanrijding in het verkeer? Hoe groot is de kans dat je struikelt over een stoeprand? Storingen zijn meestal een samenloop van omstandigheden: Weersgesteldheid, stoorsignalen uit de omgeving, stand van de antenne (zowel zender als ontvanger) etc. Je kunt de risico's alleen beperken door gebruik te maken van een gevoeligere ontvanger. :?ok, maar hoe groot is nu de kans op storing?
is de kans kleiner dan met 35Mhz? ook met een parkflyer ontvanger?
Ja, ik heb een DX6i met de AR6100e, AR6200 en AR7000 ontvangers.jij hebt oop de dx6i he?
heb je ooit storing gehad?
welke ontvangers gebruik je?
vlieg je vaak ver weg met die ontvangers?
ben van plan om de dx6i te kopen namelijk, maar dat had je vast al door![]()
Ja, de DX6i is uitstekend te gebruiken met een Belt CP. Zelfs als je zou kiezen voor een setje met de AR6100 Park Flyer ontvanger is dat geen probleem. Zo ver ga je toch niet vliegen.Ik wil ook wel voor 130 euro een dx6i hebben.
Is deze ook geschikt voor een BELT CP ?
Vertel eens waar je dat ding gekocht hebt.
En is dat inc ontvanger ?
groet Roel
Nee, heb ik geen ervaring mee. Af en toe werkt het niet en begrijp ik niet waarom niet, dan bind ik en het probleem is opgelost.we hebben alles gedaan wat in het boekje staat maar het lukt niet!!!
Misschien vind je het een domme opmerking maar het is wel belangrijk dat je de servo stekkers er op de goeie manier in steek met de + en - goed.