Spektrum DX8

Tot nog toe ziet het er goed uit !!!!!
Zenders zijn bij de Importeur op voorraad, en gaan idd op 9 September de deur uit.
Komen dus op 13 of 14 September binnen, Ik heb bevestigd gekregen dat de komplete bestelling binnenkomt, alleen zullen dan voorlopig bij de Importeur uitverkocht zijn !!!
Ik hou er vooralsnog een stuk of 4 over voor de winkelverkoop.

gr Martin.

Heel mooi! we kunnen ze dus eind volgende week verwachten? (mits we al vooraf besteld hebben)
Ben benieuwd hoe die sticks gaan aanvoelen, ze beloven in ieder geval veel goeds.

Kan je idd half volgende week een telefoontje verwachten ( als je hem gereserveerd had )
kleine update nu nog 3 stuks beschikbaar ??

gr Martin.

Ik geef die kerel hiernaast in die tent nog een week, Anders ga ik de Politie bellen, die weten wel wat ze met zo'n kerel moeten :2gunfire:

gr Martin.

Hopelijk gaat ie na een week uit zichzelf weg, want anders bel ik ook de politie!!
Maar dan omdat mijn bestelling niet wordt geleverd!! :lol:

Hmmm en ik had nog niet eens verteld dat ik voor de ptt werk en daarom in dat groene tentje zit bij Martin voor de deur. Ik doe dat voor jullie om al zijn verbindingen werkend te houden zodat hij als eerste die zenders geleverd krijg waar de mijne ook bij zit :-)

Af en toe kom ik er wel uit om met Ben zijn kist te vliegen :rolling:

Richard,
Ik zal vandeweek soep en broodjes halen voor in je tent.

Ben nl, net gebeld, dat De Firma Horizon het wereldwijd pas lukt om alle set's in één keer te versturen op 16 September.. dus leveren op de 20ste
Dit wordt dus weer een weekje uitstel, ik denk dat ik dus ook een week de telefoon maar niet ga aannemen :agrue:

gr Martin,

Mijne staat in bestelling, eens kijken of dit wat is tov mijn X9303

Ik kan je vertellen hoe dat komt;

Ik ga morgen een weekje op vakantie dus kan hem ook niet eerder dan de 20e ophalen. Na overleg met Horizon vonden zij het het beste dat dan iedereen een weekje zou wachten.
Heb nog gevraagd of dat echt wel nodig was maar helaas zij vonden van wel.
Misschien dat jij dan beter in mn tentje kan gaan zitten :mrgreen: zonder telefoon :mrgreen:

Richard,
Ik zal vandeweek soep en broodjes halen voor in je tent.

Ben nl, net gebeld, dat De Firma Horizon het wereldwijd pas lukt om alle set's in één keer te versturen op 16 September.. dus leveren op de 20ste
Dit wordt dus weer een weekje uitstel, ik denk dat ik dus ook een week de telefoon maar niet ga aannemen :agrue:

gr Martin,

Je kan me ook ff je mobiele nr mailen, dan kan ik gewoon de boze klanten die me bellen, naar je door verwijzen, kan je het zelf ff uitleggen waarom ze nog steeds moeten wachten ?? :rolleyes:

Maar ff serieus, ik baal hier vreselijk van, dus voor de mensen die hem bij me besteld hebben, sorry, sorry, sorry. Ik hoop echt dat het eind volgende week wel verstuurd gaat worden !!!!!!!! :puppydogeyes: :puppydogeyes:

gr Martin.

Je kan me ook ff je mobiele nr mailen, dan kan ik gewoon de boze klanten die me bellen, naar je door verwijzen, kan je het zelf ff uitleggen waarom ze nog steeds moeten wachten ?? :rolleyes:

Maar ff serieus, ik baal hier vreselijk van, dus voor de mensen die hem bij me besteld hebben, sorry, sorry, sorry. Ik hoop echt dat het eind volgende week wel verstuurd gaat worden !!!!!!!! :puppydogeyes: :puppydogeyes:

gr Martin.

*21*nummervanrichard# is makkelijker :yes:

Back