Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een zelfde ervaring met zowel mijn eerdere DX7 (EU-versie) en mijn huidige DSX9 (EU-versie). Ik kan mijn antenne ongeveer in de zender van collegapiloten met een Spektrum of Futaba stoppen en heb nergens last van (ook niets gelogd in de Spektrum Flight Log op de AR7000's). Zodra ik binnen 2 meter van een Assan kom, zijn er zichtbare en gelogde haperingen (traag reageren) als gevolg van "frame losses". Geen antennewissels of complete drops maar dus wel aantoonbaar verstoring van het signaal als gevolg van een Assan die te dicht bij staat.Dat Assan stoort op Spektrum en Fasst zou in theorie gewoon niet mogelijk zijn. Met die kleine vermogens, en juist het systeem van de 2,4Ghz moeten deze systemen feilloos naast elkaar kunnen werken.
En je ziet dit ook op bijvoorbeeld wedstrijden (o.a. de F3K wedstrijden, alles werkt super door elkaar heen, en ook over erg grote afstanden).
Praktijk is wel dat mijn DX8 het bereik aanzienlijk minder word zodra ik mijn eigen Assan aanzet. En ook samen vliegen met een andere Assan vlieger (ook actief op dit forum) zorgt voor belachelijk reikwijdte problemen dat ik daadwerkelijk achter het model moet aanlopen wanneer het model tot 1,5 meter boven de grond vliegt. En dan heb ik het over afstanden van soms minder dan 50 meter.
Of dit nu gerelateerd is aan de DX8, of aan het DMS2 systeem, ik heb werkelijk geen idee.
Praktijk is ook dat er geen probleem is samen met een andere DX8 zender.
Ik ben er niet zo blij mee... En ben dus ook erg benieuwd wat het DSMX brengt.
Vergulde contacten corroderen niet. Maar daarin verschilt het nogal eens qua kwaliteit.Ik vindt dat vette juist ideaal, houdt vocht weg. Vocht zorgt juist voor corrosie op de contacten, niet vuil. Vocht kruipt in de stekker, vuil eigenlijk niet.