Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb firmware versie 1.05 en de laatste sound files.Laatste software versie en laatste stemmen installeren
Ik heb een Phantom 2. Daar wil ik een Spektrum 9 zender aan koppelen met een AR8000. Alles is aangesloten (waarschijnlijk verkeerd), de motoren willen niet draaien.
Heeft iemand het juiste schema en tips voor mij.
Iemand ook een idee wat de Phantom 2 aan gewicht kan / mag tillen.
de software werkt niet goed van dji alles staat goed ingesteltHallo, ik heb ook DX9 en een phantom 1 maar verschil is niet zo groot.
ik kan je de SPM bestand wel hier achterlaten van de Spektrum 9 met de schakelaars die ik gebruik met spraak.
En je gebruikt een AR8000 met sateliet ontvanger neem ik aan.
Ik weet niet of je via de software van de Phantom , alles gecontroleerd hebt en gecalibreerd hebt.
Laat iets meer weten wat je al gedaan hebt precies.
En welke software heb je op de Spektrum 9 de 1.06?
de software werkt niet goed van dji alles staat goed ingestelt
ik las ergens iets over .de failsave de lampen blijven geel knipperen
Is de meegeleverde accu bij de Dx9 bij jullie ook zo snel leeg?
Heb het nog niet bijgehouden maar ik gok dat ie zo'n vlucht of 30-35 mee gaat en dan weer dient geladen te worden. Of anders gezegd, als de zender een 5 uur aan staat is de accu klaar om geladen te worden.
Ik hoor van mensen met een upgrade (lipo) dat ze misschien 1x per vliegseizoen moeten laden (al is dat een moeilijk begrip, hoeveel uren zijn dat dan?)
De AA penlites in mijn Dx6 gingen telkens een eeuwigheid mee.
Voor die €14,27 kan ik niet sukkelen. Die gaat in bestelling. Had toch net nog een andere kleine bestelling voor HK staan.
Bedankt voor de tip!
(ik neem aan dat de lipo voor de Dx8 en Dx9 gelijk zijn?)
ik had ook eerst de DX8.Ik vroeg me af...
Is het het waard om al over te stappen naar de DX9?
Momenteel bezit ik een DX8.
Heb even getwijfeld naar een Graupner MX20 maar ja, dat is toch weer iets heel anders.
Vind de Spektrum serie wel tof.
ja die zijn gelijk voor DX8 en DX9 , even omzetten in de DX9 bij systeem instellingen van Lion naar Lipo en lower limit op 7,4V zetten , dan zit je altijd safe
Veel geklets en gepiep (vario) hakt wel in om de batt leeg te krijgen![]()
Gaaaaaaf!
Krijg je die koffer er ook zo bij xD