Spitfire's e/o Hurricane's gezocht!

• Topicstarter Topicstarter Goldfish
  • Startdatum Startdatum
Afgelopen weekend is het toch perfect weer geweest om wat filmpjes te schieten toch (hee waar blijft eigenlijk dat filmpje van de eerste vluchten?????) dus wij wachten met spanning af op wat berichten avn de heren vliegers / bouwers / filmers.....................

Hoi Teus, Berto,

Het zijn natuurlijk niet enkel de piloten die aanwezig moeten zijn, hangt een hele crew aan vast en natuurlijk moeten ze allemaal op hetzelfde moment aanwezig kunnen zijn...
Vraag me nu af of er ook pitspoezen zijn. ;)

Hier in België hebben we net 2 mooie weekends achter de rug...laten we hopen dat het volgende weekend ook zo mooi zal zijn.

Groetjes
Tom

Hehe gaan eindelijk de Spitjes de lucht in, hoop dat het veld er een beetje fatsoenlijk bij ligt.

De Spitjes staan snel op de neus moeten anders in rugvlucht maar handstarten:rolleyes:

Tom,
Niet vergeten de tekeningen mee te nemen voor onze nieuwe projecten.

Ton

De Spitjes staan snel op de neus moeten anders in rugvlucht maar handstarten:rolleyes:
Ton

Wordt wel lastig hoor met die 15cm lange antennes, gewoon 'scramble' start ;) (don't come and tell, but ring this bell like hell)
Hoop alleen op beaufort 3 minstens, zijn toch redelijk grote zware bakken met 11 kilo op de schaal ieder.

Ger.

we hebben 240 mtr baan.
zoals je tegen mij altijd zecht" alles komt los hier":p

gr maikel

Ehhh Maikel, heb ik gezegd dat we op Rozenburg gaan vliegen?
Inderdaad op Rozenburg kom je nog los met een wasmachine :lol: wel effe je neuspootje iets verlengen hé ;)

Ger.

Maar dat doet ie denk ik niet ;-)

De lokatie waar ze wel gaan vliegen is iets minder geschikt voor deze bakken vindt ik persoonlijk.
Tuurlijk het gaat wel maar toch, het is ook niet het veld waar ik snel met onze grotere bakken zal gaan vliegen als niet alles klopt qua wind en bodemgesteldheid.

Succes jongens en wie weet tot ziens ;-)

Dat is nog eens een idee een vliegende wasmachine....LOL....wie kunnen we daar gek voor maken??? lol
Ik zit nog steeds te wachten op de eerste modelbouwer die iets als dit de lucht in krijgt. :o

En nee, ik ga het niet doen. ;)

7547ac2bb16a893.jpg

jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, moet het precies die maat zijn of mag je hem ook iets aanpassen...........

Back