Spitfire's e/o Hurricane's gezocht!

• Topicstarter Topicstarter Goldfish
  • Startdatum Startdatum
Hoi Commander,

Het kost niets meer dan wat het u en mij kost...je hebt gewoon die bepaalde dingen nodig die in een toestel moeten, motor, servo's, ontvanger, batterijen, retracts, luchttank...en natuurlijk de verf...
Bouwuren tel jij zelf ook niet denk ik als je een toestel maakt...ik weet waar je naartoe wil, maar die uren werk die erin zitten worden niet doorgerekend...anders zou het voor dit project misschien of waarschijnlijk niet doorgegaan zijn en dat zou zonde zijn.

Zeg nu zelf voor iedere modelbouwer is het toch leuk om aan zoiets mee te werken, niet?

@ Hezik: Ik begrijp wel dat een fijn maazig spul erin zou kunnen, maar we moeten hier rekening houden met het filmen en liefst had ik hier toch geen opening gezien in het toestel.
En ben je klaar om met je Heli door het luchtruim te scheuren??
Heb je een foto van je toestel?

Tot hoors,
Tom

Kisten staan klaar om te kunnen optreden voor de camera's, (Tom als je de kisten terug hebt, vogel je het koelgebeuren lekker op je gemak uit ;) mocht het nodig zijn)
Helaas moet ik nu werken want vandaag was een schitterende dag om even die beauty's in de lucht te brengen.

Grt Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eh, Tom, je haalt mij door de war met Ben (user Mantra op dit forum); die gaat met de 'heli scheuren'.. ;)

Ik ben 'maar een lullig vliegtuigpilootje' en speel geen rol.. ik heb mij er in het begin een beetje tegenaan bemoeid om het contact tussen Mantra en de filmers tot stand te krijgen, maar dat was ze voor mijn 'inspanningen' al gelukt geloof ik.. verder heb ik ze het 'goedkope alternatief' aangeboden; 2 Kyosho ARF-jes in elkaar zetten en vliegen maar, maar kennelijk hadden ze meer budget ;)

Enige 'inbreng' van mijn kant in dit geheel is mijn Cessna die als figurant ergens zal komen te staan...

Enige 'inbreng' van mijn kant in dit geheel is mijn Cessna die als figurant ergens zal komen te staan...

Dat is toch ook niet geheel onverdiensterlijk Hezik :thumbsup:

Kan je er gelijk op schaal een klein bordje "Te Koop" bij zetten, bereik je heel nederland :rolling: (of heb je hem niet meer te koop?)

Ok ok, het is maandag en bijna donker... :D
Mijn grootste vraag zijn er foto's genomen van de toestellen en hebben ze het luchtruim in Nederland onveilig gemaakt opzoek naar ME109's...

Wie is er nog nieuwsgierig??? ;)

foto's

Zo en hier wat fototjes a la concours de elegance.

Hopelijk vinden jullie ze mooi.

1240479e4eb4e8eed.jpg

1240479e4eb537eff.jpg

1240479e4eb578a69.jpg

1240479e4ed6182f1.jpg

1240479e4ed588811.jpg

1240479e4ed512181.jpg

1240479e4eff96840.jpg

1240479e4f222c5cd.jpg

1240479e4f20e3f10.jpg

1240479e4f2176198.jpg

1240479e4f5ede6bc.jpg

1240479e4f5f403a7.jpg

1240479e4f5fc0e87.jpg

1240479e4f7f37e92.jpg

1240479e4f7f93755.jpg

1240479e4f7fee4bc.jpg

1240479e65161483d.jpg

1240479e65166f1c6.jpg

Zo dat waren ze.

Zijn wat laat want ik ben weer de hele avond bezig geweest met alles nalopen na het testen en uitproberen van alles, want op de opname dagen kunnen we dat effe niet hebben om te gaan sleutelen, spul moet gewoon starten en gaan. ;)

grtz Ger.

Hoi Ger,

PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!
Hebben ze ook gevlogen??
Ik mis nog wel de antennes, heb je die ook?

Die rook uit de uitlaten geeft toch weer wel dat tikkeltje meer!!!!!!!!!!!!!
PROFICIAT........knap werk geleverd.

Tom

Laatst bewerkt:
Mochten er grasscènes in de reclame voorkomen dan zou ik zorgen voor superkort gras, dan wordt het superrealistisch met deze twee toestellen. Hulde aan allemaal :)
Jullie komen toch wel op de aftiteling te staan mag ik hopen ;) ?

Dat is nou een typisch geval van 'mooi spul' :)

Die twee in de lucht samen moet een mooi plaatje opleveren..

Mochten er grasscènes in de reclame voorkomen dan zou ik zorgen voor superkort gras, dan wordt het superrealistisch met deze twee toestellen. Hulde aan allemaal :)
Jullie komen toch wel op de aftiteling te staan mag ik hopen ;) ?
THX Ron.

Mijn naam hoeft niet hoor ;) heb me alleen een beetje vergist in de hoeveelheid werk die twee van deze kisten met zich meebrengen, maar ja, allemaal uitdagingen hé.

Grtz Ger.

Hoi Ger,

PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!
Hebben ze ook gevlogen??
Ik mis nog wel de antennes, heb je die ook?

Die rook uit de uitlaten geeft toch weer wel dat tikkeltje meer!!!!!!!!!!!!!
PROFICIAT........knap werk geleverd.

Tom

Ja ja die antenne's doe ik morgen wel effe ;)
Van die rook, leuk he, doe ik ook maar op de '17' maken, p.s. ook zonder die diesel rookt ie lekker hoor.
Vliegen? moah, neu hoor, weet van niets ;)

Grtz Ger.

Hey Ger ,
Je gaat ze toch wel een keertje poetsen voor het TV optreden :p: :rolling:

Super gave Kisten :worship: en erg mooie piloten (welk merk . betaalbaar??)
Dus nu ook de komplimenten aan Ger ,Tom en Ton nu nog wat vliegen met het nieuwe CG ;)

mag ik mij Mustang ook eens naar dit Team brengen , voor hem wat op te pimpen :wink:

Laatst bewerkt:
Goed werk jongens!!!!!!
Is heel mooi.
Nu nog een paar vliegfoto's.
Beechje kan er zo naast staan.;)

Han.

Ger,

Mooie plaatjes, zat vandaag nog aan je te denken op werk met de gedachten misschien is die bofkont nu lekker aan het vliegen met de Spitjes.

Ziet er super uit die rook moet nu toch eindelijk is een keer gaan gebeuren, vind je ook niet.

Ton

Hey Ger ,
Je gaat ze toch wel een keertje poetsen voor het TV optreden :p: :rolling:
(dacht het niet :) krijg ik bonje met Ton )

Super gave Kisten :worship: en erg mooie piloten (welk merk . betaalbaar??)
Dus nu ook de komplimenten aan Ger ,Tom en Ton nu nog wat vliegen met het nieuwe CG ;) (nu kan zelfs Stevie Wonder ermee omhoog ;) )

mag ik mij Mustang ook eens naar dit Team brengen , voor hem wat op te pimpen :wink:
Wat schuift het?

Als die spot op TV komt, dan zet iemand hem toch wel op het net he? Zodat de "buitenlanders" ook kunnen meegenieten.

Prachtige bakken, van welk merk zijn ze?

Dat was het wachten waard!

Ook niet buitenlanders hoor MikeV4, ik weet nog net wat een tv toestel is. De kans dat ik de spots dus zal missen is 100%. Dus als ze op het net komen..... :D

Back