Spitfire's e/o Hurricane's gezocht!

• Topicstarter Topicstarter Goldfish
  • Startdatum Startdatum
Pe,

Tuurlijk hoort dat wel hierbij te staan, want in een volgende Spit van Tom:p / Ton en andere kisten komt een E-motor en natuurlijk speakers voor het motor geronk.

In mijn modellen komt namelijk geen Benzine motor, maar misschien dus wel een MVVS E-motor wie zal het zeggen je weet maar nooit.

Als ze dus nog een proefkonijn modelletje zoeken om te testen :pim:

Ton

Zoals beloofd nog wat plaatjes.

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg

Groeten
Harry

Oude spits, moderne helies, brandjes.. Wat voor (reclame?) spot gaat dit worden?!?!

Hoi Niek,

Ik ga de firma niet in mijn mond nemen alvorens de clip op tv is, maar als je de foto's eens goed zou gaan bekijken en je kijkt dan naar de reclame op je tv, dan zou je het mogelijk al wel weten... ;)

Tom

@ Jan: Eet je vaak kindervoeding?? ;)

@ Danny: Moet al wat rond het product hangt iets met het onderwerp te maken hebben???
Dat is nu net het toffe aan reclame, lekker luchtig, grappig, en er goed uitzien... ;)

tom

Tja das waar, kon de link al niet zo snel leggen.
Maar zit dan ook niet in de showbizz ;)

Ben nu wel heel benieuwd, is er al een planning wanneer het spotje te zien is?

Danny

Heren,

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat het verstandig is wat jullie hier allemaal neer pennen...misschien kan je die dingen beter voor jezelf houden...kwestie van toekomstige mogelijke projecten voor andere modelbouwers...!!!???

Trouwens je moet gewoon de grap ervan inzien, vind ze prachtig!!!
Dat is reclame waar ik absoluut naar wil kijken...alleen al om eens een keer meer te kunnen lachen.

Tom

Laatst bewerkt:
Dit zijn gewoon mensen die zitten te gokken hoor.. volgens mij heeft nog niemand die _wel_ weet waar het over gaat, daar iets over gezegd hoor.. ;)

@ niek als je toch gaat wissen
Dan kun je net zo goed alles na post #283 wissen (incl deze), die geven weinig extra waarde aan dit draadtje (opverzoek verwijderd ;)) als je het mij vraagt :oops:

Back