Mag ik me, na alle vreugde en enthousiasme, een ietwat kritische opmerking verstouten?
Natuurlijk, het is best een beetje een grappig filmpje, mooi gemonteerd, en in een paar seconden wordt een soort verhaaltje verteld. :-?
(De hoeveelheid werk die er door 'onze mannen' ingestoken is staat in geen verhouding tot wat we ervan terugzien

, maar alla, van Berto weten we dat dat gebruikelijk is.)
Maar, wat gaat deze 'reclame' betekenen voor het imago van onze o zo mooie hobby?
(Na de al eerder gememoreerde actie van Heineken)?
Wat is het beeld dat hier gepresenteerd wordt?
We zien
(met permissie) een paar halve zolen op leeftijd, die warbirds vliegen
vanuit de tuinstoel!, alsof het speelgoed is!, die gebbetjes en geintjes maken, die met de zender omgaan alsof ze een hengel in handen hebben en het snoer vast zit; die ene doet net of 'ie in een kopje thee zit te roeren, en dan maar roepen 'Ik hou hem niet meer! Ik hou hem niet meer!, Hij houdt hem niet! Hij houdt hem niet!'
Daar gaat je image! :twisted:
Begrijp me goed: die Spitfires staan er prachtig op, Tom en Ton en Ger en de rest hebben absoluut een topprestatie geleverd!
En dan krijg je dit. :bad-words:
Welk beeld blijft na het zien van de reclame nu bij de mensen hangen?
Ik zou zeggen:
Peijnenburg, bedankt! :bad-words:
Ik word er niet vrolijk van. :nooo:
Sorry.
jan.