Harry,
Dank voor het CD aanbod maar hoeft niet, zou wel leuk zijn als er hier nog wat plaatjes bij komen te staan.
Weet je misschien ook nog iemand de zaterdag plaatjes geschoten heeft van de maiden van de W15 Spit, was een leuke vlucht zou daar wat plaatjes van willen zien en hebben.
Tjen,
Laat maar horen zou wel iets zijn voor mijn soundmodule.
Pe,
Ton, als de koeling gebouwd is met luchtgeleiding zoals ik aan Tom voorgesteld heb, is het best mogelijk om een korte periode volgas te draaien. De grafietcoating op de zuigers verhindert schade, zelfs als de cylinderkop temperatuur kortstondig naar meer dan 200 graden oploopt. De olie moet hier natuurlijk geschikt voor zijn (Putoline RS959)
Hebben helemaal geen problemen gehad met de koeling, met de maiden op de zaterdag lekker staan te scheuren en de motor liep perfect.
Later bleek nog dat de ontluchting niet goed functioneerde en zelfs daar trok de MVVS zich niets van aan, prima motortje.
Het volgas draaien afwijzen was niet vanwege de koeling maar omdat het 10mm stangetje en het vasthouden van het model de brandstof en rook in mijn gezicht mij niet zinde.
Kijk nog maar eens goed naar de steunen zou levengevaarlijk zijn als de motor voluit zou gaan.
Tom,
@ iedereen, waarschijnlijk zullen er geen extra vliegdagen doorgaan...zonet bericht gekregen dat de opnames goed waren...
Mooi werk geleverd jongens...
Klopt alles is verder afgerond met de computer jammer maar waar,
maakt niet uit toch een leuke en gezellige tijd gehad.
Het nog vliegen met de Spitjes had nog een leuk toefje slagroom op de taart geweest.
Dus Tom geluksvogel je kunt beide modellen weer komen ophalen, de filmcarriere van de Spitjes zit erop.
Waar blijven trouwens jou foto's van zaterdag.
Ton