Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou weet ik maar weinig van turbines, maar ik weet wel het een en ander van branders: Volgens mij is het natuurkundig gezien onmogelijk, om met een verstuiver een vlamfront te krijgen wat onmiddellijk aan de nozzleuitgang begint. Met een verstuiver-brander, ongeacht het type en de toepassing, begint de verbranding pas op enige centimeters,.
Ja ja ik zag het ,de chips staat al klaar en de borrelnootjes.
Denk niet dat lisand dit ooit zal lezen..
Nou.. daar gaan we weer... Draadje per direct naar het cafe verplaatst. Jaap, verslik je niet in de borrelnoten.. ;-)
Robert
Waarom? Omdat we niet allemaal zode lol is er voor mij al weer van af.gooi maar op slot ,kan de zo genaamde elite weer zijn gang gaan, maar dan lekker ten koste van een andeer.
de lol is er voor mij al weer van af.gooi maar op slot ,kan de zo genaamde elite weer zijn gang gaan, maar dan lekker ten koste van een andeer.
Komt omdat jij teveel vrije tijd hebt GerDamn, trap ik er toch weer in om die troll te voeren
Lisand zei:even ter informatie dit is de zelfde turbine, heb allen uit de f 35 de electro motor vervangen door mijn turbine. de fan past precies en de turbine ook