spray test

don't feed the Tr........

Wel vermakelijk, maar niet voor hier in dit verder heel leerzame forum gedeelte.

Naar het cafe ermee, of op slot aub.

Ger.

Nou.. daar gaan we weer... Draadje per direct naar het cafe verplaatst. Jaap, verslik je niet in de borrelnoten.. ;-)

Robert

Ik zag trouwens ook nog iets interessants in het filmpje.

We hebben het al eerder gehad over Lisand's "spray-techniek" en dan vooral of op deze manier de brandstof wel snel genoeg zou ontbranden, aangezien de verbrandingskamer van deze "turbine" wel heel kort is.
Lisand heeft hier nooit antwoord op gegeven (met uitzondering van beweren dat het werkt) Zie ook onderstaande opmerking van Brutus:
Nou weet ik maar weinig van turbines, maar ik weet wel het een en ander van branders: Volgens mij is het natuurkundig gezien onmogelijk, om met een verstuiver een vlamfront te krijgen wat onmiddellijk aan de nozzleuitgang begint. Met een verstuiver-brander, ongeacht het type en de toepassing, begint de verbranding pas op enige centimeters,.

Kijk nu eens naar onderstaande screenshot uit het brander-filmpje:
brander.jpg

Laatst bewerkt:
Ik kan daar zo met een oogopslag ook nog wel wat anders over zeggen: Kijk maar eens niet zozeer naar de afstand tussen nozzle en vlamfront, maar vooral naar de onregelmatigheid van deze afstand over de breedte van het vlamfront. Dit duid op een zeer onregelmatige nevelverdeling.
Ofwel: terug naar de tekentafel, Lisand!

Groet, Bert

(Ik denk dat ik met een gewone spuitbus met om het even wat voor spul erin, een vergelijkbaar vlambeeld kan creëren. Het zal hooguit iets minder veilig zijn, al vind ik deze vlam ook niet echt een toonbeeld van veilige praktijken)

Ja ja ik zag het ,de chips staat al klaar en de borrelnootjes.

Hmmmm, waarom krijg ik het gevoel dat er hier iets uitgelokt word????:-D

Shit, vanmiddag bij de boodschappen de snacks vergeten.....

Groet, Bert

ik geef hem even voordeel van de twijfel, maar lisand dan zal je snel met meer moeten komen !

Nou.. daar gaan we weer... Draadje per direct naar het cafe verplaatst. Jaap, verslik je niet in de borrelnoten.. ;-)

Robert

Beste Robert mijn dank om uw zorgzaamheid, ik zal uitkijken !!!!!!, alhoewel er sommige zijn die daar anders over denken hihihi.

@Lisand

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

we zitten hieroooooooooooooooooooo

Gr Japiooooooooooooooooooooooooo

de lol is er voor mij al weer van af.gooi maar op slot ,kan de zo genaamde elite weer zijn gang gaan, maar dan lekker ten koste van een andeer.

Hmmm,

Jammer:(

Maar toch: lekker makkelijk om "de Elite" (waar ik overigens volgens mij niet toe behoor) weer de schuld te geven....

Kijk nu eens zelf wat je post: "het is nog maar een "proof of concept"".

Nou, het enige wat je tot nog toe "geproofd" hebt, is dat een vernevelde brandstof wil branden.....

Dat wist de rest van de wereld eigenlijk al een tijdje.....

Groet, Bert

de lol is er voor mij al weer van af.gooi maar op slot ,kan de zo genaamde elite weer zijn gang gaan, maar dan lekker ten koste van een andeer.
Waarom? Omdat we niet allemaal zo :worship::worship::worship: op de grond liggen?
De enige die zich tot nog toe elitair heeft gedragen ben jij zelf, met al je interessante praatjes zonder enige onderbouwing.
Respect krijg je niet, dat verdien je en voorlopig heb ik nog weinig tot niets gezien wat daaraan heeft bijgedragen.
Als je werkelijk zo overtuigd was van je ontwerp, zou je het wel met hand en tand verdedigen (of gewoon bewijzen dat jij gelijk hebt en wij niet) In plaats daarvan negeer je kritische vragen/opmerkingen en kruip je bij het eerste het beste beetje tegengas zielig in een hoekje.

Oke nu ff serieus dan, ik heb de borrelnoodjes al weer opgeborgen, Lisand ga je gang en zorg dat wij stil worden van jou postings.

Gr Japiooooooooooo

En ik dacht gister laat ik nou eens niks zeggen, laat ik me nou eens van de domme houden.

Maar dat is niet zo moeilijk ;-)

Heb ook nergens verstand van al helemaal niet van turbines, maar dat filmpje is wel heel veel zeggend :lol:

Elite? lees 'iedereen' , die meer produceert dan 'gebakken' lucht. :sleeping:
Enne, geen beter vermaak dan leedvermaak hé, ei..l.

Een beetje spelen met een Bunsen brandertje doen we toch alleen in de klas joh, enne blussertje erbij he, lijkt me niet overbodig met jou in de buurt.
(Damn, trap ik er toch weer in om die troll te voeren :hammer: )

brander.jpg

Ger.

Zou het nu dan echt waar zijn :lol:
Lisand zei:
even ter informatie dit is de zelfde turbine, heb allen uit de f 35 de electro motor vervangen door mijn turbine. de fan past precies en de turbine ook

Hier te "volgen" :roll:

Wie geef mij de chips even aan?

Back