springer Tug

1507527_285293418303791_5942200689947317279_o.jpg

10172575_285293474970452_5107788265642796539_n.jpg

de opbouw met wat details. het poppetje moet ik nog schilderen

Jongens hou nou toch eens op met dat gezeur over wel of niet correct taalgebruik. We zijn hier om te bouwen en niet om verslagen te vervuilen.

Thijs, dit soort berichten kun je gewoon verwijderen.

leuk idee kerel,

Ik heb op mn Stelsa de politiespeedboot (en helemaal verbouwd) erop staan, volgens mij dezelfde grootte, ander vormpje

Bouw lekker verder :)

Tof dat je eerst een poging heb ondernomen om het zelf te maken. Maar je hoeft niet alles zelf te maken Thijs. De meesten onder ons gebruiken ook bouw kits die je in elkaar zet ( ik wil hier zeker geen afbreuk doen aan die bouwers ), meestal zijn het enkel de meer ervaren bouwers die alles zelf vervaardigen.
Belangrijk is dat je verder doet en we steeds meer boot te zien krijgen.
Hou vol en hij vaart nog deze zomer. Succes met de verdere afwerking.
vgr
Marc

harm er komt nog een buitenboordmotor in

marc ik wou de romp deze vakantie af krijgen. maar het is telkens te koud :( tja je kan ook niet alles ;-)

grrrr.. jij ook al 2 weken lang vakantie! gelukhebber net als m'n zusje..:) ik maar 1 week ;):rolleyes: of had jij 1 week later vakantie?

full

het steuntje voor de springer. ondertussen staat hij ook in de zwarte verf!
alleen ik ga hem nog in de blanke lak zetten. en daarna nog het dek even langs de randjes goed verven. want nu zit er wat grijze verf op

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet natuurlijk niet of je de naam zelf bedacht hebt, maar als je het engelse woord voor duwen bedoeld, heb je een foutje gemaakt.
Duwen in het engels in namelijk push, in jouw variant wordt dit dan natuurlijk Pusher

ik kan er natuurlijk ook naast zitten als je de naam bijvoorbeeld zelf bedacht hebt

het dek heb ik even weer netjes gemaakt. nu nog 1 beting schilderen. de bandjes op de duwknieén en het rubberbootje vast zetten. misschien maak ik nog meer details, zoals een bijl

ondertussen is de beting geverfd, de bandjes zijn gelijmd. nu alleen het rubberbootje nog vast maken. en klaar is de boot!! ik zal foto's plaatsen als de lijm droog is

de springer is af!

hoi iedereen

ondertussen is de springer af! na 8 maanden
hier de foto's
full

full

full

full

full

full

full

full

ps het bakje is nog niet af

iedereen bedankt voor het meehelpen, het meedenken enz !!
nu maar eens bedenken wat ik als volgende project ga doen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Thijs
Probeer bij je volgende boot wat straker te werken zo dat je minder kieren hebt.

Voor de rest een behouden vaart jong;)

Gr willem

Back