springer Tug

Probeer eens zelf te beslissen:confused:. Als men nu zegt dat de transmissiemotor goed is, waarom dan nog eens veranderen van gedacht?

Laatst bewerkt:
Ik zou gaan voor een crawler motor, zoals eerder opgemerkt. Lage toeren, veel koppel, weinig geluid, en er zijn diverse filmpjes van een Springer met deze motorisering. Een 55T crawler motor zit rond de 7500 toeren per minuut op 7.2 volt, dat is een prima waarde voor een sleper/duwboot.

de motor is binnen! het is toch de 500 geared geworden. alleen moet ik een passende koppeling kopen. gelukkig kun je de koppeling deeltjes gewoon kopen :D

na ondertussen 4 a 5 weken is de koppeling nog steeds niet binnen! dus het vaarfilmpje laat zich wachten. maar ik ben veel te benieuwd hoe ie vaart

ondertussen heb ik een mail gekregen: uw bestelling is onderweg :D die komt morgen waarschijnlijk wel binnen. is een half uurtje rijden

dus binnenkort een filmpje van de proefvaart met nieuwe motor. ik ga meteen de duwbak ff klaar maken..

de koppeling is binnen ik heb hem meteen ingebouwd. ik moet alleen nog de motor vast zetten. dat ga ik vanavond doen. dan kan ik morgen de proefvaart doen

succes Thijs,
Mocht het lukken wil ik , en er zullen er nog wel meer zijn,wel enkel foto's of nog beter een filmpje van op het water zien.
vgr
Marc

ik plaatst zeker een filmpje.. mijn moeder gaat mee :D altijd handig haha. misschien kan ik de camera wel meenemen voor betere foto's. maar een betere video zal niet gaan lukken

nou.. ik ging dus testen. alles doet het schroef draait..

we leggen hem in het water. gas er op.. niks!! wat is dit? hij doet niks uit op gas

Reageert de servo wel?
Toevallig een lampje op de ontvanger die aangeeft of hij aan is?
Anders denk ik esc kapot, toevallig een andere om te testen?

Laatst bewerkt:
Als je hem uit het water hebt, draait de schroef dan weer wel?

Als ie t nog doet kan je dan eens een filmpje maken van hoe hard ie op volgas draait?

Back