Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het weer liet het afweten maar de deelnemers bepaald niet! Allemaal échte kerels met kerosine in de aderen en ether in de neusgaten! Zelf keek ik wellicht niet altijd vrolijk maar dat komt door mijn leeftijd - genoten heb ik beslist met dank aan alle aanwezigen!
PP: wederom mijn waardering voor het organiseren van deze bijeenkomst, een oase in het dorre landschap van onze oude hobby!
MV Almere: super dat jullie weer de moeite namen om naar het Noorden af te reizen maar het lijkt alsof Henk's afwezigheid invloed heeft gehad op de resultaten....
EM: een concours d'elegance vind je niet in Groningen maar als hij er geweest was dan had jij makkelijk gewonnen - jouw modellen zijn inspirerend fraai!
Het idee om een 2.5 cc evenement op te zetten met 10%-vergrootte Suls Trainers ("Winner" Trainers) lijkt mij ook aardig, mede omdat een goed gebouwde Suls Trainer niet al te veel werk met zich meebrengt en gewoon goed vliegt. Maar is meer mogelijk, wat te denken van dit Suls-model?:
http://www.jwroest.nl/other/special_trainer_suls.jpg
Die SULS trainer ziet er geweldig uit! Ik heb alleen geen Winner.... Mogen andere 2,5cc Webra's ook?