Daarnet de neuswiel-ophanging en stuurinrichting gemaakt...
...en nu ga ik indoorvliegen :idea:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Jaccies
vraagje ivm de neus :
Hoe maken jullie de neus hol ? ook uitgloeien of anders ?
..../QUOTE]
Gewoon hakken. grof met een bietel of schroevendraaiers. voor het fijne werk een lepeltje met tandjes eraan geslepen. als laatste een schuurtrommeltje met de dremel om het schuim glad te makn
geeft rommel, maar is ook wel leuk om te doen. stofuiger klaarzetten.
jij noemt dat leuk om te doen, naja 2 mallen en je bent snel klaar zonder rommel![]()
Daarnet de neuswiel-ophanging en stuurinrichting gemaakt...
:schrik: Wat een toestel zeg ! Héééél erg mooi en dan nog met impellers
Kost een fortuin aan banden :lol:
OK Jac , van de neus heb ik begrepen nu.
Is dit ook een gezamelijk project, of alleen van u ?Antonov is altijd mijn droomvliegtuig om eens te bouwen en nu is het
zover !!
Is dit ook een gezamelijk project, of alleen van u ?
Nog iets wat belangrijk kan zijn...
Aangezien de voedingsdraden naar de regelaars nogal lang zijn is het aangewezen om op de aansluiting van de regelaar extra condensatoren te voorzien. Deze tip komt ook van Jaccies :smile:
Het ziet er ongeveer uit zoals op onderstaande tekening.
In het geval van de Hercules komen er telkens drie extra condensatoren op de buitenste motorregelaars en telkens twee extra condensatoren op de binnenste motorregelaars ...De diodes die op de tekening staan hoeven niet persé. Ik heb ze wel in voorraad en zet ze er dan ook op .
De condensatoren zijn " low ESR " types van 470 µF /50 volt >>> zoiets als deze : 470uf 63v 105c LOW ESR 16mmx20mm Panasonic Capacitor | eBay
Klopt Dirk, en de condensatoren moeten zo dicht mogelijk bij de condensatoren van de regelaar komen , zie voor mogelijkheden: Attachments - RC Groups
Bedankt voor de aanvulling Jac :smile:
even tussendoor... het is hier aan het sneeuwen ! namiddag de ski's onder de Spacewalker zetten ?