Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon voor 35mhz gaan. Bereik is vele malen groter zonder van alles aan te passen.
HobbyKing R/C Hobby Store : Hobbyking EzOSD FPV on Screen Display
http://www.bevrc.com/bev-24g-500mw-plug-and-play-system-specially-designed-for-fpv-p-46.html
video bril,,,,,,,,,,,, ik heb er 2 dus die kan je zo lang gebruiken,als je met ons mee komt vliegen
camera rond de 50 euro
2,4 GHz FPV Yagi Antenne SMA Stecker Video 0,6 m Kabel | eBay
35 mhz zender??????????? of
DRAGON LINK - THE BEST PERFORMIN
die kan je op je zender aansluiten de je al heb
rob
Hey nickos, bedankt voor het aanbod!
Ik ben een echte wild vliegerdus niet lid van ach. Wel ken ik een paar leden via het forum en ben wel eens wezen kijken bij het veld.
Ik ga graag een keer mee of kom die kant op als jullie gaan. Misschien kan ik mijn easy dan ook ff meenemen.
Groeten
Peter
Dat zijn de beste.... wink
Geen verschil, alleen die van hobbyking wordt geleverd met xt60 connectoren. Zijn beide gewoon officieel immersion.
Op het plaatje zie ik wel op de ene 50a staan en op de andere 100a
Ik lees ook dat er nieuwe versie is die bv compatible is met de iphone, hier staat de 100a bij.
Ook zit ik aan deze camera te denken ;
Super WDR 650TVL HD SONY CCD OSD 2.8-12mm Auto Aperture Lens Camera
Groeten
Peter
Het plan is gewijzigd. Ik ga voor 2.4 ghz voor rx en tx.
Nu wilde ik immersion kopen maar dé ontvangers op 2.4 zijn niet te krijgen, alleen dé tx
Ik zou graag willen weten welke externe ontvangers er allemaal compatible zijn met immersion.
Groeten
Peter
Hey nickos, bedankt voor het aanbod!
Ik ben een echte wild vliegerdus niet lid van ach. Wel ken ik een paar leden via het forum en ben wel eens wezen kijken bij het veld.
Ik ga graag een keer mee of kom die kant op als jullie gaan. Misschien kan ik mijn easy dan ook ff meenemen.
Groeten
Peter