starten met fpv.

Dat is wel een mooi aanbod! ;)

bedankt voor de links! Nu druk bezig een 35mhz setje te regelen..

Komt helemaal goed .

HobbyKing R/C Hobby Store : Hobbyking EzOSD FPV on Screen Display

http://www.bevrc.com/bev-24g-500mw-plug-and-play-system-specially-designed-for-fpv-p-46.html

video bril,,,,,,,,,,,, ik heb er 2 dus die kan je zo lang gebruiken,als je met ons mee komt vliegen

camera rond de 50 euro

2,4 GHz FPV Yagi Antenne SMA Stecker Video 0,6 m Kabel | eBay

35 mhz zender??????????? of

DRAGON LINK - THE BEST PERFORMIN

die kan je op je zender aansluiten de je al heb

rob

Peter,

Ik vlieg al een flinke tijd FPV, kom ook uit Heemskerk (vlieg met Rob)
En wil je wel helpen met het uitzoeken van je FPV gear.
Je kan ook gewoon een x mee zodat je een indruk krijgt over "de hoe en wat".

Grtz
Nickos

ps was jij lid van ACH?

Hey nickos, bedankt voor het aanbod!

Ik ben een echte wild vlieger ;) dus niet lid van ach. Wel ken ik een paar leden via het forum en ben wel eens wezen kijken bij het veld.

Ik ga graag een keer mee of kom die kant op als jullie gaan. Misschien kan ik mijn easy dan ook ff meenemen.

Groeten

Peter

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik ben een echte wild vlieger ;) dus niet lid van ach. Wel ken ik een paar leden via het forum en ben wel eens wezen kijken bij het veld.

Ik ga graag een keer mee of kom die kant op als jullie gaan. Misschien kan ik mijn easy dan ook ff meenemen.

Groeten

Peter

Nog een wilde vlieger ;)

Nou het zijn allemaal toffe gasten alleen wil ik niet steeds op dé zelfde plek vliegen. Misschien ooit met dé heli's...

Ik vlieg graag zo nu en dan op een nieuwe stek en zeker met dé fpv lijkt me dat ook leuk.

Vandaag dé easystar met gyro's en nieuwe keychain # 11 gevlogen in pittige wind moeten zeggen dat het er goed uit zag. Alleen nog een snellere geheugenkaart.

Nog haastig op zoek naar een 35mhz set.

Geen verschil, alleen die van hobbyking wordt geleverd met xt60 connectoren. Zijn beide gewoon officieel immersion.

Op het plaatje zie ik wel op de ene 50a staan en op de andere 100a

Ik lees ook dat er nieuwe versie is die bv compatible is met de iphone, hier staat de 100a bij.

Ook zit ik aan deze camera te denken ;

Super WDR 650TVL HD SONY CCD OSD 2.8-12mm Auto Aperture Lens Camera

Groeten

Peter

hi

dat camera board kan ik niet
de lens is groot en zwaar,,,zo zonder behuizing,,,breekt het mischien nog af ook????
en er zitten zoveel aansluitingen op,,denk dat je betaald voor iets dat je niet nodig heb

rob

Rob bedankt voor de info via het telefoon gesprek vandaag!

Edit; ben er nog niet helemaal uit wat ik nu ga kopen ;)

Laatst bewerkt:
Het plan is gewijzigd. Ik ga voor 2.4 ghz voor rx en tx.

Nu wilde ik immersion kopen maar dé ontvangers op 2.4 zijn niet te krijgen, alleen dé tx

Ik zou graag willen weten welke externe ontvangers er allemaal compatible zijn met immersion.

Groeten

Peter

Het plan is gewijzigd. Ik ga voor 2.4 ghz voor rx en tx.

Nu wilde ik immersion kopen maar dé ontvangers op 2.4 zijn niet te krijgen, alleen dé tx

Ik zou graag willen weten welke externe ontvangers er allemaal compatible zijn met immersion.

Groeten

Peter

immersion Duo2400: Compact 2400MHz A/V Diversity Rx ontvangt op

- 10 channels (4 Airwave, 6 Lawmate

lawmate kanalen

CH1 2410 MHz

CH2 2430 MHz

CH3 2450 MHz

CH4 2470 MHz

CH5 2370 MHz

CH6 2390 MHz

CH7 2490 MHz

CH8 2510 MHz

link van 2,4 lawmate video tx
2.4GHz 500mW audio/video transmitter [TX-2400-500] : RangeVideo!, Wireless video solutions.

airwave kanalen

Ch1: 2414MHz, CH2: 2432MHz,
CH3: 2450MHz, CH4: 2468MHz

immersion gebruikt de airwave module,s zo ver ik weet

link van module,s die in video zenders gebruikt worden
AWM633-TX 450mW Module Modules [Ngh-Awm633-Tx] - $22.95USD : New Generation Hobbies, Your One Stop FPV Shop

je ziet dus dat er 1 kanaal over een komt 2450 mhz
voor video signaal werkt het

maar audio doet het niet, audio carier werkt op andere frequentie

rob

Welke voltage voor de camera is het handigst ? Er zijn 12v en 5v camera's en wat ik lees is het voordeel van de 5v dat je langer beeld hebt mocht je bijna leeg raken...

Laatst bewerkt:

Groeten

Peter

Peter,

Dasd goed, doen we !!!!
Neem wat je wil vliegen wel mee...ruimte genoeg :-))
Grtz
Nickos

Back