Staufenbiel Funtana S50 (Brushless) review

Waar is deze kist eigenlijk te koop? Kan 'm niet vinden!

: Dus spelvautun kunnen aanwezig zijn ;-)

Hij is inmidels niet meer te koop helaas
De laaste serie is ongeveer twee maanden geleden via een opruim prijs weggeaan bij staufenbiel en op de intermodellbau beurs 2011 waren er nog een paar te koop
De staufenbiel Funtana is in grote lijnnen identiek aan de hanger 9 versie (S40)(hier en daar ietsjes anders)
Mischien dat hij nog te koop is via The World Models
De handleiding komt daar van daan en heet het model volgens plaatje handleiding Katana S en heeft iets andere kleuren schema

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben eens aan het rond kijken op de site van hobbyking, voor servo's maar ik kan eigenlijk weinig positiefs vinden over de meeste servo's.

Ook ben ik van plan een losse ontvanger accu te gebruiken. just to be safe.

Groeten sjoerd

Waar is deze kist eigenlijk te koop? Kan 'm niet vinden!

: Dus spelvautun kunnen aanwezig zijn ;-)

ik kwam nog een website tegen waar hij volgens de website wordt verkocht
Flight Model
het model heet dan Katana-46 model en constructie zijn gelijk aan de Funtana S50 van Staufenbiel alleen de stickers zijn anders.

en bij hobbyking wordt hij volgens mij ook verkocht want de opbouw van deze katana is gelijk is volgens de fotos gelijk aan die van de mijn dymond funtana zie http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14305

dsc01025g.jpg

Letters Funtana iets naar de staart toe verplaatst zodat de vleugel niet meer over de letters komt
dsc01026y.jpg

plastic buisje in de staart gelijmd waardoor de 35mhz antenne komt
dsc01027a.jpg

De meeste hangar 9 Funtana S types hebben carbon struts aan de onderkant van het hoogteroer en deze hebben al een iets sterkere constructie dan deze dus heb ik dit ook gedaan + nog twee ondersteuningen gemaakt zoals je ook ziet bij shockflyers
dsc01028wn.jpg

De roerhorn + stang voor de aansturing van het linkerrolroer vast gemaakt
dsc01030a.jpg

De roerhorn + stang voor de aansturing van het rechterrolroer gemaakt

Dit filmpje had ik enige tijd geleden gemaakt
Filmpje van de motor(14x8 prop) en servo test van de Funtana

ik kwam nog een website tegen waar hij volgens de website wordt verkocht
Flight Model
het model heet dan Katana-46 model en constructie zijn gelijk aan de Funtana S50 van Staufenbiel alleen de stickers zijn anders.

en bij hobbyking wordt hij volgens mij ook verkocht want de opbouw van deze katana is gelijk is volgens de fotos gelijk aan die van de mijn dymond funtana zie http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14305

het modelbij hobbyking heet Hobbyking Katana .46 EP 1400mm

Back