jitze
PH-SAM
Link naar het filmpje ?????
[URL="
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Link naar het filmpje ?????
Dus stevent de heer seidel weer op een fajietje af
want inderdaat
de duitse wet is daar veel strenger over dan de nederlandse wet
garancie is garancie
Benzine stermotor zou ik toch nooit een Seidel verkiezen, dan liever een Moki, voor het prijsverschil moet je het niet doen. Ik ben aan het sparen, binnen 2a 3 maand wil ik een Moki op mijn kast hebben![]()
Garantie heeft niks met failliet gaan te maken in duitsland.
Failliet verklaard word je als je de leveranciers niet meer betaald of kan betalen en die hun geld via gerecht invorderen .
En omdat het rechtssysteem veel sneller is als hier ben je sneller failliet verklaard.
Mvg Johan
Wat leeft Herrn Siedel toch weer mee met ons mee
Ik dacht dat het zo is dat als je een ondeugdelijk produkt leverd, je het gratis moet vervangen.
Er worden geen Seidel's meer in Duitsland gemaakt.....
Ze zijn terug opgestart onder de naam van zijn zoon als zaakvoerder.. Ze produceren nu enkel de 160cc benzine ster.
UMS bevestigd dat er problemen zijn (geweest) , maar dat ze het onmogelijk kunnen oplossen, daar ze niet weten om welke, en hoeveel motoren het juist gaat.
In Duitsland zou ik alvast geen bestellen, de service zal er niet op verbeterd zijn. Met UMS heb ik wel goeie service ervaring, alleen nu dit geval met hun benzine ster..