Sterft de coaxiale micro heli uit ?

:roll: Hmmm, of gewoon net zo lang wachten tot de prijs daalt. Wachten loont in dat geval denk ik wel, en veel prijzen vergelijken.

Misschien ook wel buiten de reguliere ouwerwetse modelbouwzaken (no offence) bijvoorbeeld www.lhshop.nl of zelfs het plaatselijke benzinestation, zelfs daar zijn nu complete all-in rc-kits te koop.

op marktplaats kwam ik ze laatst ook al tegen, voor 52 euro!!!
ga er binnenkort eentje bestellen, voor de fun.

Een waarschuwing: Vrijwel elk Bladerunnerkloontje vliegt amper en hooguit een minuut!
Stop liever iets meer geld in een Lama 2 (105 euro)
Lees het Lama draadje in micro helicopters....

Of het multirotor heli forum op www.rc.groups.com

:D Bedankt ! Nu weet ik het gewoon zeker, de kleine micro-heli met die tegenelkaar-indraaiende rotortjes, is gewoon nog zeg maar in een beginfase.

1 minuut vliegen is gewoon (te) weinig, maar net lang genoeg om nog wat 'current' te blijven met het nose-in vliegen. :wink:

dat zal toch wel meevallen :cry: als ze een minuutje of 5 in de lucht blijven ben ik ook al heel erg blij!!

ik met mijn dragonfly ook, maar sinds ik de nieuwe keuken te grazen heb genomen :oops: word mijn echtgenote er niet zo gelukkig van als ik met de heli (of een andere van die grote) weer in huis ga vliegen :|
daarom wil ik dus zoiets als de bladerunner - klein maar fijn :wink:

@ Pinty

Hoi, Heb zelf een jaartje terug mijn eerste multi rotor aangeschaft,
een Dragonfly V(klone van de Hirobo XRB). Dit was in het begin best een geinig ding, maar als gevolg van slechte servo's niet echt super vloeiend te besturen. (schuivende servo verbinding met slechts 3 standen)

Na +/- 1,5 maand kwam er een storing in de electronica(alles zat in het huisje gepropt), dit was voor mij met mijn electronica kennis niet op te lossen, heb hem toen maar weggegeven via dit forum. Kortom niet echt goede kwaliteit. (servo verhaal is inmiddels bij de grotere Dragonfly 10 opgelost net als bij de Esky Lama, maar ik durf geen 2e Walkera aan)

Aangezien ik hetzelfde probleem als jou had, een paar keer de keukenkastjes schampen etc met mijn picootje en esky cp(misschien was die laatste ook niet zo slim binnen, LOL), was de huiskamer ineens gedehelicopteriseerde zone verklaard door mijn vrouw. :cry:

Dus voor sinterklaas toch maar weer een gokje genomen, en een Esky 2 Lama gekocht, hier mocht ik namenlijk wel mee binnen vliegen. :lol:

Toen las ik dat iemand hier op dit forum nog van een Wild Wheels af wilde, en heb deze ook maar gekocht voor mijn dochter die ik al ff terug haar eigen copterje beloofd had. Moest hem natuurlijk wel zelf eerst even testen en afstellen. :wink:

Na deze drie modellen allemaal gevlogen te hebben, luidt mijn advies koop AUB de Lama!!!! De Blade Runner/ Wild Wheels zijn geinig maar zeer beperkt door het missen van servo's. hij kan alleen omhoog omlaag, naar voren en achteren. Wil je opzij moet je eerst de neus een richting opsturen en dan naar voren(ook voorwaartse snelheid is dramatisch traag), is geinig maar ben je snel op uitgekeken.

De lama daarentegen stuurd compleet hetzelfde als een gewone FP, alleen dan veel rustiger en minder nerveus. Het is echt een Coole Copter waar je perfect Nose in, figuren etc. gedurende de winter mee kan oefenen, en ik weet zeker als je vrouw hem een keer heeft zien vliegen, dat je weer binnen mag spelen. (Heb hem zelf ook al ff buiten getest met zo goed als geen wind en ook dit was goed te doen).

Woon in Nieuw Vennep, niet echt ver van jou vandaan, wil je een keer testen, voordat je gaat kopen, kom maar ff langs, mag je ze allebei vliegen. Ik weet zeker dat je dan gelijk voor de Lama gaat.

Succes met je keuze,

Grt Rob

Ik verklaar de lama v2 ook bij mij de beste aankoop in de 2 jaar dat ik vlieg. En ik heb al bakken FP helicopter achtige modellen gehad, van een walkera #4 tot een X-ufo, en de lama steekt er met bijde rotors bovenuit. Ik zou het bijna de X-twin onder de helicopters noemen. :P

:P te laat... heb hem al besteld :D

de gein is : ik heb al een dragonfly, vlieg er al behoorlijk mee, maar af en toe koop ik nogwel eens iets raars (zoals een x-twin) gewoon voor de grap of om mijn collega's te pesten :lol:
en voor wie het weten wil: bij http://www.joarley.nl
en dan niet de wildweels :wink:

Voor wie ECHT nog zo'n bladerunner-WildWheels-Whatever-kloon wil : die vind je tegenwoordig al voor 35 euro AAN HUIS geleverd op ebay...

(Kon het voor die prijs ook niet weerstaan om een klein broertje of zusje voor mijn lama te kopen :D ) ... probeer wel naar de kleinste en vooral LICHTSTE te zoeken ...

WS10009_b_MiniHeli_a.jpg

Laat je het ons weten wat je van die nieuwere generatie bladerunners vind, Guy? De eerste vielen nogal tegen en daardoor heeft ie n slecht imago opgelopen. Die 35 euro INCLUSIEF shipping helpt er ook niet echt aan. :P Bijna tegoed om waar te zijn, zou je kunnen zeggen.

We shall find out next week .... :P

(verwachtingen niet te hoog spannen, dan kan het alleen maar meevallen :wink: )

Hij IS er .... harharhar ... :wink:

EN ... Hij VLIEGT ! :lol:

Moet nog wa verder uitzoeken maar zoals het er nu voorstaat kan dit wel eens een kanshebber zijn voor de titel van "HOVER X-twin" !! 8) (35 euro thuis geleverd )

HPIM0388.jpg

Back