Sterft de coaxiale micro heli uit ?

:D 8O 8) :arrow: Hahaha, ziet er puik uit, net als de prijs !

En, hoe lang kan ie vliegen ? Het ziet er op het eerste gezicht uit alsof er vanaf de fabriek het een en ander aan is verbeterd namelijk.

Akkoord, esthetisch is het niet helemaal je dàt ... met die paarse regenafdakjes ziet hij er niet uit ... :lol:

MAARRRR : deze nieuwe generatie heeft een flinke 550mah lipo in zijn superlichte framepje , die me bijna méér vliegtijd heeft dan mijn lama 2....

Van die eerste generatie kwamen berichten van amper 6 min vliegen , ik zit aan 12 minuten ... !

Deze lama-light is natuurlijk niet te vergelijken met de echte, maar biedt voor zijn geld en in zijn categorie ZEKER evenveel fun en spass ...

morgen of ten laatste donderdag filmpie :wink:

Amaai zeg !

En waar is ie te bestellen ?

12 minuten vliegtijd (zonder lange tussenstops om bloedhete motortjes te laten afkoelen) zou inderdaad erg mooi zijn.

Natuurlijk ook alle lof voor de Lama hoor, maar die kleine microhelietjes zijn zóóóó cute ! :lol:

yeesss, postbode is vandaag geweest met mijn nieuwe aanwinst :D

alleen was ik niet thuis om hem te ontvangen :cry:
ga het pakketje morgen halen op het postkantoor :|

Voor de duidelijkheid: scroll 1 pagina terug om te zien waartoe deze vraag heeft geleid)

--> Over de aller-allernieuwste micro-micro-coaxiale rc-heli van € 35 ! :lol:

:roll: Naar, ik heb voor de Wild Wheels helicopter € 79.95,- betaald !!!

Dus ik weet hoe je je voelt !

In winkels betaal je altijd minstens twee tot drie of zelfs vier keer het inkoopbedrag, inkoopprijzen zijn niet voor niets geheim. :wink:

En maar klagen dat ze personeel en pandhuur moeten betalen, maar ze kunnen et ook TE gek maken vind ik. :P

Verrék zeg, het is mij ECHT niet gegund om heli te vliegen ...

Na mijn geroosterde lama-mainboard heb ik nu ook al dat kleintje gemold ....je ziet er niks aan maar die dingen zijn zeer rotorclash-gevoelig en héél efkens was er een wif van verbrand tijdens het neerkomen ... nu wil één motor maar op half throttle meer draaien en daardoor spint ie als een gek op max 10 cm van de grond ....

Ik heb nog NOOIT een vliegtuig getotalled ( heb zelfs nog mijn eerste trainer ) maar heb nu 2 heli's op 3 weken tijd naar het kerkhof geholpen ...tijd voor een andere hobby dan maar ? :oops:

Ps : heb 7 vluchten of zo gedaan en was wél prettig ... 1 eurocent op de neus geplakt om wat meer vaart te krijgen ...echt relax van zetel naar zetel hoppen ....het is niks vergeleken met een lama maar tis fun ( klasse X-twin zeg maar )

:? Hmmm, nou in ieder geval héél jammer dat die kleine micro duo-blade heli nu al stuk is !

Moet wel erg teer zijn dan.

Dan toch maar een wat zwaardere Lama kopen ?

Simpel : als je nog geen lama hebt, spaar dan verder voor één ... there's nothing like it ...

die mini was er enkel maar om de termijn tussen toast-lama en nieuwe bestelde lama op te vullen .... :wink:

Je leert er ook erg snel mee "raggen". :P Ik vlieg al met pitch vol naarvoren rondjes in de werkplaats. :) Gaat echt als de loeiende brandweer.

nou de mijne is ook binnen. in een woord: BAGGER :evil:

vliegtijd: 2 minuten (als je geluk hebt)
sturen??? hopeloos vergeet het maar, ja hard omhoog, ff om zijn eigen as draaien en nog harder weer naar beneden. Hij reageert totaal niet op de tailrotor :evil:

echt zonde van mijn centen...

mmm maar als ik de tailrotor nou eens laat duwen......leuk nieuw projecje: mini girokopter met coaxiale rotor :lol:

Back