Steve Jobs overleden

De grote held van de technologie rip echt apple gaat noojt meer hetzelfde zijn heb nu een ipad en iphone ze zijn egt de max maar jobs was het brijn erachter en nuzijn dieensen het al aant verpesten kijk naar de nieuwe iphone egtwaar al direkt veest iphone 4s

De grote held van de technologie, RIP. Echt, Apple gaat nooit meer hetzelfde zijn. Ik heb nu een iPad en een iPhone, ze zijn echt "de max". Maar Jobs was het brein erachter en nu zijn die mensen het al aan het verpesten. Kijk naar de nieuwe iPhone, echt waar, al direct ??????

Denk dat dit is zoals Aron het bedoelt.....8);)

PS, ook ik heb een iPhone, en wel de 4, heerlijk ding voor het zakelijke gebeuren. Werkt altijd en nooit vastlopers. Voor prive is het een k-t ding, ik ben een tweaker en er valt niets aan te tweaken. Gebruik prive een SE Xperia Arc, heerlijk ding, loopt soms vast :cool: en je kunt er veel aan veranderen.

Over Apple: update voor iOS 5.. nu draadloos updaten en je hoeft niet meer de gehele update te downloaden, maar kleine stukjes (voor welke software geupdate dient te worden) Wow!! Dit is echt een super update ! Pff, komen ze nu pas mee. Iphone wat een verschrikkelijke product, ik zal er in ieder geval nooit een kopen. Al is het alleen maar vanwege die verschrikkelijke Iphone mensen die de Iphone aanprijzen als hét product als iemand een nieuwe telefoon zoekt. De arrogantie.

Laatst bewerkt:
Off-topic : Om een dezelfde soort reden wil ik ook geen Blackberry.
Opzich is het wel een mooie telefoon.
Maar veel mensen ( vooral meisjes ) willen er nu een om er bij te horen en stoer te zijn.
Daarom heb ik nu een HTC HD2 met Android 2.3.1.
EN! daarom heet de blackberry hier in ons huis nu een Sletberry:D

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit gewerkt met Apple producten, blijft natuurlijk tragisch dat een briljant persoon als Steve Jobs op zo'n jonge leeftijd overlijd.
"Held" is een titel die wegelegd is voor mensen die hun leven gaven om een ander leven te redden, vind ik.

Vind dat iemand die komt met een beter alternatief voor "ramen" best wel een held genoemd mag worden. (krijg dat andere woord niet uit mijn toetsenbord)

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit gewerkt met Apple producten, blijft natuurlijk tragisch dat een briljant persoon als Steve Jobs op zo'n jonge leeftijd overlijd.
"Held" is een titel die wegelegd is voor mensen die hun leven gaven om een ander leven te redden, vind ik.

Zoals ik al in de start aangaf was de Apple in den beginne al een hele stap verder, Apple had al een Windows achtige interface terwijl de "IBM" net aan wat karakters en blokjes in een paar kleuren kon weergeven.
Helaas kennen de latere computergebruikers alleen de iMac PC's en de vergelijkingen met Windows.

Yep, dat klopt helemaal!

Ik weet dat IBM op royalties aardig binnen loopt op de x86 computer want voor iedere PC van welk merk dan ook wordt rechten betaalt. Ook Rank Xerox zal nog steeds verdienen aan de patenten

vermelden waar muis en grafische userinterface vandaan komen: Rank Xerox.

En nog wel meer, denk ik. De verdienste van Apple (men lijkt wel eens te vergeten dat Steve Jobs één van de mede-oprichters was) was dat ze dit soort zaken als "consumer products" beschikbaar/geschikt maakten.

Groet,

Ad

Back