Beste speed fans ik heb een vraagje over een Stinger van Topmodel, ik heb met vleugels niet veel ervaring, ik vlieg meer met heli's dus hoop zo de oplossing te vinden. Dit is een 950 mm hotliner / pylon kistje (750 gr - 3S - 3200Kv - 5.3X4.3). Ik heb hem gebruikt gekocht via mbf en hem vandaag voor het eerst gevlogen. Het kistje vliegt super (naar mijn maatstaven en vlieg kunsten) maar ik heb een probleem met trimmen. Ik heb hem vlak getrimd op lage / zweef snelheid (om eerst maar mooi te landen) maar als ik gas geef gaat de neus ernstig omhoog. Ik moet flink "down" geven om hem op snelheid vlak te houden. Eerst zou ik denken iets meer motor domp te geven, maar dat is geen optie, motor schot zit in de neus gelijmd en bij de motor kom ik nooit meer. Uiterraard kan ik "down" mixen op het gas maar dat vind ik geen mooie oplossing. Zijn er andere dingen die ik kan veranderen? Wellicht de invalshoek van de vleugel of het stabilo? Ik hoop dat iemand een mooie oplossing weet, anders word het mixen. Alvast bedankt!