Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Berto zei:Ook kwam ik tegen dat de motor op een 400 cc tank 10 min motorloop heeft, dus daar moet ik ook even rekening mee houden,
jan brilman zei:Ik weet niet precies wat je hier uit nu kunt of moet concluderen . . . :?
Volgens mij niet dat het euvel nu verholpen is. :nooo:
Heb je de ontluchting van de tank wel goed voor mekaar? ( :? )
jan.
Yep nu dus wel:Jan Brilman zei:Heb je de ontluchting van de tank wel goed voor mekaar? ( )
Berto zei:Nu ik er zo over nadenk zou dit wel eens het probleem kunnen zijn geweest.
In mijn vorige opstelling heb ik nooit een slang gehad in de tank die verbonden was met de buitenlucht.
Vaccuum zuigen is dus mogelijk geweest in de vorige opstelling maar dat zou nu dus niet meer zo zijn.
Die heeft ie dus niet, dit is gewoon de vulslang die ook als ontluchting wordt gebruikt.Huib zei:Je zou eens kunnen proefdraaien met en zonder dichtgeknepen tankdrukslang.
De meeste van onze motoren starten probleemloos met de hand, zeker de 4-takters.Christiaan Vis zei:Zeer ws is dat het probleem! Trouwens, hoe start je die motor? met de hand? of met startmotor?
Deze motor is uitgevoerd met een choke.Christiaan Vis zei:maar hoe choke je dan die gepompte versie? Ik lees in de handleiding van OS dat dat niet echt kan omdat je met de hand niet voldoende omwentelingen per minuut kunt maken zodat de pomp gaat werken en er dus gechoked wordt...daarom heb je een startmotor nodig volgens hun...