P
peter verhulst
Guest
goedemiddag Martin,
geen probleem: gebruik maar wat je goed dunkt
geen probleem: gebruik maar wat je goed dunkt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Peter,
Om eerlijk te zijn, was ik al blij dat de afbeeldingen via een quote op MBF stonden maar toen zag ik ook dat het harstikke fout gegaan was en uitgummen was er niet meer bij, maar daarom heb ik het naderhand wel goed gedaan (denk ik)!
De oorzaak is het URLen van de afbeeldingen vanuit mijn album, dat lukt nog steeds niet goed [URL="http://...."]....[/URL], filmpjes vanuit [media=youtube]...[/media] gaat goed,maar afbeeldingen vanuit mijn album naar "snelle reactie" niet, omdat daar een afbeelding plaatsen via een URL moet gebeuren, nu is mijn vraag: wat moet in dit geval de URL zijn?
Natuurlijk ben ik heel benieuwd hoe het wel moet Peter,
groeten fanaat Sjef
Als je een bericht al hebt verzonden en dan pas ziet dat er iets fout is druk dan op edit rechtsonder in je bericht.en uitgummen was er niet meer bij
Dag Sjef ,
Ik zal, eens uitleggen hoe ik het doe , misschien zijn er nog andere mogelijkheden maar voor mij werk deze manier het beste ,
Eerst plaats ik de foto's in een fotoalbum op het modelbouwforum en zo te zien doe jij dat ook , als je dan een bericht wil plaatsen met foto's neem niet "snel reageren" maar "meer opties" ( staat rechts ernaast ) dan krijg je een groter venster en rechts onderaan onder de smileys staat mijn foto's en daaronder "(toevoegen)" , daar klik je op en dan krijg je uw foto's in een apart scherm te zien , dan klik je éénmaal op de foto die je wil plaatsen en hij verschijnt in uw bericht .
Groeten Jef
Luitjes,
.
En per slot van rekening riepen de Engelsen in de WOII: "houdt moed, houdt moed, wij komen spoedig" en dat duurde 4 jaar , dus: "Houdt moed"
Luitjes,
in LoZ een "voorbeeld-beitel" gekrgen van GEA. Vandaag er eens even mee aan de slag geweest 8O.
[En dat is recht gebleven ??????????????????
(...........) [En dat is recht gebleven ??????????????????