stockcar 1:6

hallo,

ik ben de stockcar van mijn buurman aan het na bouwen de auto word helemaal hetzelfde niet zoals alle anderen met onafhangkelijke ophanging maar met echt starre assen ik heb de voor as nou klaar de achter as bijna.

Laatst bewerkt:
Ik ben zeer benieuwd naar je bouw-werk... Mischien wel leuk om iedereen wat op de hoogte te houden met een paar foto's. :p

Prachtig !! Welke aandrijving komt hierop ? Ik heb zelf nog 2 stock car chassis staan voor opmaak. De oude starre as gaat eruit en wordt vervangen door een moderne aandrijving.

hallo

er komt een starre achter as met volledig sper maar heb jij die achteras nog liggen mischien hebk er wel belang bij als de goeie maten heeft

De mijne zijn oude stock cars gebaseerd op het yucan ontwerp. Dat is schaal 1/8 denk ik. Foto's zal ik proberen te maken al heb ik hier ergens een topic van hoor. De oude starre as zal je niks mee zijn denk ik. Ik vind die niet goed werken.

Laatst bewerkt:
erg mooi en netjes gelast zo te zien. Maar wordt dat geen enorm loodzwaar beest?
Ik heb ook nog wel wat van die onderdelen, maar ook 1:8.
Hup Skirmitt hup.
Je bedoelt met moderne aandrijving een differentieel erin of zo?

ja er komt inderdaad een diffrentieel in en hij word inderdaad loodzwaar zoals het nou lijkt tussen de 15 e n 20 kilo maar er komt een 6 pk motorblokje in dus dat wil wel voor uit.en deze auto is ook een prototype als ie helemaal goed is dan bouwen we een andere van alu.deze is helemaal van rvs dus dat is zowat wel 2 of 3 keer zo zwaar.

Laatst bewerkt:
de schokdempers zitten er op de en voor as hangt er onder werkt super nou moet alleen de servo nog aangesloten worden
foto's komen nog

Back