Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ben een elektro rijder,
ik vind het prachtig wat je maakt complimenten, ben zelf af gelopen weekend bij het nk stockcar geweest in lelystad en als ik jou bouwwerk zie en dat vergelijk met het echte werk hoop ik dat die net zo GAAT als daar.
succes.
jan mekenkamp
de achter as zit nou helemaal inelekaar!!heb em er vanmiddag onder gezet past en werkt allemaal goed foto's maak ik morgen even
nog wat klijne onderdelen bestellen en dan kan ie rijden
we hadden gehoopt dat hj dt weekend zou rijden mar dat is er niet van gekomen want we zijn jammer genoeg nog allerlij problemen tegen gekomen met het blok en de achter as.
zoals het nou lijkt riijd hij volgende week ongeveer dat hopen we tenminste
maar even wat vraagjes (mss tips)
ik heb zelf 2 stockcars gebouwd 1:1.
maar zo als jij nu het chassis in elkaar hebt (gepikt ben zelf trailer bouwer)
is het niet echt sterk ook je schokbreker bokje ziet er erg fragiel uit.
je gebruikt alu of rvs??
ik weet dat het erg moeilijk is dat dunne spul te lassen maar dit lijkt mij zeker niet sterk genoeg gezien de motor/gewicht.
maar goed ik heb het niet real life gezien en de toekomst zal het uit wijsen..
maar nogmaals ziet er erg gaaf uit.
heb je trouwens maten van hoe jij het nu hebt(lijkt mij ook wel gaaf om 1 te bouwen...
de auto's die jij daar op de foto hebben die rijden gewoon met een onderstel van een marder wij bouwen de auto net zoals in het echt mar tog bedankt voor de tip. en concept30 wij gebruiken alleen maar rvs en alles is zeker sterk genoeg het enigste dat het niet houd dat zijn de banden.
ik ben ook nog opzoek naar een setje hydraulische schijfremmen en een setje onroad banden dus als iemand wat heeft liggen stuur mar ff een pb'tje
de auto licht op het moment weer helemaal uitelkaar de voor as moet passend worden gemaakt voor de remschijfen die er op komen.
ik heb ook al enige schade gereden bumpers krom en nog een stuk van het carter af en op het vlieg wiel zit zowat geen koelvin meer op
maar het grootste gedeelte heb ik al weer gemaakt
dus het duurt nog wel even voordat het filmpje komt!!!
foto's maak ik dit weekend nog wel ff
Met uitpuilende ogen heb ik zitten genieten van dit bouwverslag! zou willen dat je zo een auto in mocht zetten als hij 1/8 was in wedstrijd verband!
Super mooi stukje huisvlijt, jij bent een handige jongen! (echt pas 16?)
dat verbaasd mij erg!:shock: hele mooie stockcar bouwen door jij en je buurman!
hebbie je zelf benzine tank gebouw? zie wel stevig uit (ben bang dat crash dat benzine lekt)