storing door borsteloze regelaar CC-PHNX35 castle creations

Warmte.

bij 3cellen en bijna 10 amp continue stroomverbruik wordt ie te warm, en stop de motor om in ieder geval de BEC te laten werken zodat ontvanger en de servo's het blijven doen.

Veel koellucht of een CC25 lost dit op.

Ik heb ook wel eens storing als ik de accu aansluit dan gaat de motor lopen (draaien) en dan krijg ik de motor niet meer uit en er is ook wel wat storing op de roeren en als ik de accu één x los haal is de storing weg en kan ik gewoon vliegen

Nadat ik mijn CC35 voor de eerste keer ter reparatie had aangeboden had ik nog steeds veel last van storing. Na een paar e-mails is besloten om hem nogmaals om te ruilen. De regelaar die ik nu heb is een tikkeltje anders. Zo hebben de condensatoren een gouden band en zijn er een paar SMD componenten anders. Misschien heeft het allemaal wel met toleranties te maken en heb je net geluk of pech. In elk geval is de nieuwe regelaar dik in-orde (voor zover getest op de grond).

Zoals vaker geschreven: de service van Castle Creations is 100% :!:

Groeten,
Marc

Ik hoop dat mijn probelemn worden opgelost door CC. Na een kortsluiting is de regelaar compleet uitgebrand. er zaten nog 2 fets op de print en de rest lag eraf. Ik heb een foto naar cc gemaild en die hebben beloofd om de regelaar te vervangen voor $ 30,-. Ik heb inmiddels de regelaar opgestuurd en hoop er het beste van. ik ben benieuwd of de vervanger ook dezelfde kuren vertoond.

Inmiddels heb ik ook een 25 A versie aangeschaft en die geeft in hetzelfde vliegtuig met dezelfde besturing tot nog toe geen enkel probleem.

Ra Ra hoe kan dat?

Ik heb gelezen dat de CC regelaars de opgegeven waarde van het aantal servo's op BEC niet altijd klopt. Misschien kan dit wat zijn?

Ik heb 3 cc10 regelaars.
Twee doen het goed en eentje geeft niks dan storing.

Ik heb met drie ontvangers (lexors, act en gws) geprobeerd en allemaal storing bij die ene regelaar.

Ik zie geen gouden rand op de condensator maar wel een paar verschillende letters op de smd componenten.

Bovenste foto is de slechte en onderaan een goeie regelaar
De tweede goeie regelaar zit ingebouwd en moet ik later eens inspecteren.

afb18831.jpg

afb18832.jpg

Back