Hoi jan ik snap wat je bedoelt maar wie geeft er als eerst commentaar ergens op niet ik en dat hij all enige jaren actief is dat maakt me niet zoveel uit. ik vind presteer eerst wat voor dat je wat zegtIk denk, dat je je eerst eens beter moet inlezen op dit forum voordat je zulke uitspraken doet. Als er ééntje op dit forum (en op RCGroups) al vele jaren veel over zelfgewikkelde motoren heeft gepost en als behoorlijk deskundig wordt beschouwd is het Ron van Sommeren wel. Het komt dan een beetje onbenullig over als je als nieuwkomer veronderstelt, dat jij het weet en hij niet.
ik ken jongens die werken al 20 jaar in de IT brance en die weten nog niks dus dat kan ook nog sommige mensen zijn in theorie erg goed maar in de praktijk is het hopeloos. kijk ik zal nooit iemand commentaar geven ik post gewoon de motor die ik gewikkeld heb en getest heb en wie geeft daar commentaar Ron van Sommeren.
Verder wil ik er eigenlijk geen tijd aan verspelen ik zit voor de lol hier op het forum en niet op commentaar te wachten wel op advies of tips want ook ik kan nog leren
daar zijn we nooit te oud voor. Gr Reginald ( ps jan dat armpje van de zender heb ik weer vast was even wat werk maar de imbus bout was er uit gelopen badankt voor de tip en ik heb weer wat geleerd )
Laatst bewerkt door een moderator: