Sundowner 50 3kw + Motor custom winded

Hier een filmpje van mijn sundowner 50 en die van Frans op Rozenburg

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas is zijn de magneten van de scorpion 4035-500 losgekomen tijdens de vlucht en is de gehele motor in puin gelopen, garantie gevalletje. Ben opzoek gegaan naar een vervanger voor de scorpion, ben deze tegen gekomen: A50-10L Turnado | Hacker A50 | Motoren

Wil deze op 8s lipo gaan vliegen in de sundowner met een 12x12 prop. Is dit een verstandige keuze?

Groet Ralph

Ik weet niet of dat een goed iedee is.
Ik vlieg de mijne met en schorpion 4035 560 deze motor is ook 580 kv en op 8s met een 10x10 trekt dat 90 amp en jij wild ook en 580 kv motor met een 12x12 op 8s gaan draaien dan ga je ver over de 120 amp heen.
Als je die motor wild nemen zou ik er gewoon een 10x10 op zetten dan ga je nog steeds over de 200 km maar je blijft onder de 100 Amp.

Gr. Imre

Hacker niet zo geschikt voor de sundowner, na eerste vlucht stator(motor bevestiging gescheurd. Dacht dat hacker Duits.was, maar ook deze komen net zo goed uit China. Ben benieuwd of ze dit onder garantie repareren?

Hacker doet niet heel moeilijk maar een gescheurde stator kan geen fabrikagefout zijn lijkt mij.
Prop en spinner wel gebalanceerd?
En ja, deze Hackers zijn China produkties met de kwaliteitseisen van Hacker.
Echt duits zijn de carbon motoren.
En merken die nog wel alles zelf maken zijn Plettenberg, Kontronik, Lehner en Strecker.
Je kan natuurlijk een Plettenberg of Strecker laten bouwen met de specs die jij wilt.

GJ

ik zal ze gewoon het formulier invullen dat op de site staat en de motor terugsturen.

tot nu toe heb ik alleen maar positieve recensies van de hacker service gehoord.

Beastx

Hoi Topcat,

Ik heb een aantal dagen een privebricht gestuurd maar heb nog geen antwoord ontvangen. Wil je aub de berichten is nalezen.

Mvg. Chris

Back