Dat zijn goeie servo's ray
ga ze zelf gebruiken in de funjet dadelijk, en die krijgt heeeeel wat meer te verduren
Eric gebruikt ze ook voor zn heli's dus zit heeeel goed 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wel 8.8 gram extra gewicht aan board...Ik heb ook metal gears 13,4gram perstuk , ipv 9 gram deze zijn nog sterker maar wel lekker licht...
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy MG90S Metal Gear Servo 1.8kg / 13.4g / 0.10sec
is dit wat? of is dit to much?
9 gram, zoiezo!
Het wil nog wel eens mis gaan bij een FPV landing, en dan zijn sterkere servotjes toch echt een must-have.
+1
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Ray kijk eens, ik denk een topic over je opname vraag:
video-opnemen-op-een-simpele-manier
De eerste druppels UHU Por zijn gesmeerd en het plakken liep ook gesmeerd. Heb ook even de kwast ter hand genomen om ook mijn SA een persoonlijk tintje te geven.
Tevens nog een korte vraag aan jou sander over het opnemen van de video's.
HEb jij nog tips kwa apparaten..
Mag ook goedkope Japanse toellie zijn hoor. Als maar werkt!
groetjes Raymond
![]()
Sjezus wat is dat motor winden een k*t klus. Nu bijna klaar. Nog 4 polen winden. Eerste 2 keer had ik de draden te los gewonden waardoor de 2e draad er niet goed op wilde. Nu heel strak gedraait met een schroevendraaier waar het draad omheen is gewikkeld. Ziet er nu heel strak uit maar het kost wel een hele boel tijd om goed te doen.
Zo klaar met winden, ziet er niet slecht uit voor een eerste keer volgens mij.