Super Decathlon 1:4

Yep, vondt ik toen ik een striping uit aan het zoeken was ook al vreemd had me eigen er al helemaal op voorbereid dat ik daar ook bolletjes moest maken maar dat viel weer mee :lol:

Zal alvast maar een foto van de orginele op zak doen, hoef ik me niet steeds te verdedigen ;-)

Het begin van de registratie:
dec90.jpg

Ik ben weer tevreden voor vandaag:
dec91.jpg

dec92.jpg

Moet alleen aan deze zijde nog een gouden bies in de zwarte baan aanbrengen.

Dank je Kim, maar nu ga ik echt m`n bed opzoeken over 6,5 uur gaat het wekkertje weer :-)

Even in elkaar voor zover:
dec94.jpg

dec95.jpg

dec96.jpg

Stilaan wordt het wel wat.
Waarschijnlijk ligt morgen ook de motorkap op het werk dus het schiet lekker op :D

Berto,

Zo dan je maakt er veel werk van ziet er goed uit, doet het model ook eer aan.

Zal van het jaar weer schitteren op de schaal en watervliegmeetings.

Ton

Bedankt voor jullie reakties en complimenten.

de kist was zeker het herbespannen waard, de laatste loodjes nog even en dan staat ie er weer spik en span bij.

Ik heb besloten om de deur (rechts) en het raam (links) semi-schaal te laten openen.

Dit houdt in dat het raam naar boven open kan klappen en de deur schuin naar voren.
Zo zit ik ook niet op het veld met steeds 2 lossen delen ;-)

Zo zouden de scharnieren van het raam (en straks ook de deur) moeten komen te zitten:
dec97.jpg

Ach, klooi ook maar wat aan..............

Dat raampje gaat helemaal goed komen en de deur dus ook, die heb ik net nieuw gemaakt.

Zo gaat het raampje zitten:
dec98.jpg

dec99.jpg

anavond eens kijken of we de deur pas kunnen maken en het raamwerk kunnen bespannen en hangen.

De deur:
dec102.jpg

dec103.jpg

de laatste loodjes nog even en dan staat ie er weer spik en span bij.

Precies, die is dan dus klaar. :cool:

Nou zul je wel zeggen: 'Die van jou schiet al helemaal niet op!', maar wanneer gaat die Hercules van jullie nou eens een keer de lucht in? :confused:

Dat zou op Oss mooi kunnen! :p

jan.

Tja, die Hercules staat klaar voor zijn maiden maar het is geen kist die je even meeneemt als je een uurtje of 2 gaat vliegen.

Vanaf volgende week gaan we elke woensdag weer vanaf 16:00 vliegen dus dan zal de Herky tzt ook weer mee gaan, hou voor info hierover dit draadje maar in de gaten: c-130-hercules-3mtr-4x-10cc-bosmodelair-13 ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back