Super mooie HD films

Mijn Laptop met Vista Business geeft 1 frame per minuut.
Mijn PC met Vista Ultimate draait hem strak.

Ik heb alleen nog het Zsabo filmpje bekeken.
kwijllll......

Thx voor je reaktie Gerard, maar er is geen doen aan om ze te dowloaden.
Links klikken geeft een venster met van alles en nog wat, doch geen "save as" optie.
Waarschijnlijk omdat ik download via download express. Als ik de link in download express plaats dan download er gedurende één seconde iets wat Windows Media player langs geen kanten herkent als een filmke...

Gelukkig is helivliegen minder moeilijk dan een HD-filmke dowloaden en bekijken...

Heligroeten,

Nick

Bij mij doen ze het wel, echt een genot om ze op onze HD tv af te spelen!
Streamen via het draadloze netwerk met de xbox 360 gaat helaas niet, daar zijn ze te groot voor, ik moet ze appart op een hard disk zetten om ze af te kunnen spelen op de xbox.

Mooie opnames van echt knap vliegwerk!
(Ik heb ze draaien op Nero Showtime zonder problemen.)

Bedankt voor de linkjes!

Roy

* KWIJL * Ik heb veels te weinig vrije tijd.. :p
Dus slaap ik maar gewoon korter, zodat ik ze allemaal kan kijken :D

Laatst bewerkt:
Zit er een logica in de volgorde van de films? ik moet telkens zoeken welke ik nou wel en niet heb..... of ligt dat aan mij?;) Verder: keep it comming! Erug mooi!

Is dit een Align event of zo?
100% 50'ers en 90% Trex600'tjes

Zijn 90'er uit of zo?
(Wel mooie filmpjes overigens)

Ik heb van al die HD filmpjes een DVD gemaakt,
makkelijker om te bewaren.
De kwaliteit is niet zo hoog als HD, maar goed te bekijken en ook op de TV.

Als jullie er belang bij hebben, ik ben hem aan het uploaden naar Usenet:

Groep: A.B.Boneless
Bestandsnaam: 8th_LVFF_2008
Aantal: 75 bestanden
Grootte: 50 mb
Omvang: 3,48 Gb
Par: 330 blocks

Ik denk dat hij rond 10 uur vanavond klaar is met uploaden.

Veel plezier ermee,

@Gukke: De Macs spelen de filmpjes gewoon af hoor, het is alleen weer is jammer dat niet de standaard word gebruikt. Bij mij doen ze het in alle videoprogramma's van VLC, Quicktime tot Final Cut Pro. Das het mooie van Mac he, alles werkt gewoon :P Met dat kloten bedoelde ik het downloaden van de codecs (Wat overigens ook automagisch gaat).
Verder wel kicken die kwaliteit, heb de videotjes ook ff op de hd tv gegooid hier en das echt goed kijken....

Bij mij doen ze het wel, echt een genot om ze op onze HD tv af te spelen!
Streamen via het draadloze netwerk met de xbox 360 gaat helaas niet, daar zijn ze te groot voor, ik moet ze appart op een hard disk zetten om ze af te kunnen spelen op de xbox.

Streamen gaat hiero ook niet op de XboX, als die nu ook Gigabit had zoals de rest van mijn LAN

Is dit een Align event of zo?
100% 50'ers en 90% Trex600'tjes

Zijn 90'er uit of zo?
(Wel mooie filmpjes overigens)

Laten we wel wezen dat Align ook wel heel goed verkoopt, ik ben zelf net overgestapt van een R50 naar een T-Rex600 Super Pro en dat is wel een hele grote vooruitgang!! Niet dat de R50 slecht is, daar vlieg ik ook nog steeds met plezier mee.

Zodra ze de 700 klaar hebben zal de R90 ook wel markt gaan verliezen.
TT mag wel eens met wat nieuws komen imho

Laatst bewerkt door een moderator:
Back