Super mooie HD films

Voeg anders even een Poll toe met de vraag wat men de beste film vind :)

een poll kan niet in de nieuwe layout.
nwolsink ; de vertoonde kunsten hebben niets met het merk te maken hoor , met een r50 doen ze t ook
het is de sponsor die wil laten geloven dat het aan de gebruikte heli ligt , en JY kan ook zo vliegen ! dan hoef je alleen maar ons product te kopen !!!
in feite heb je niet scabo zn heli nodig , maar zn duimen .

@ Wutangcl: Hoe kom ik op die server terecht die je noemde?

En weet iemand wat voor setup Bert Kammerer in dat filmpje gebruikt,die gele heli?

Groeten,
Marcel

Een poll kan wel degelijk hoor, ook nu nog.

Kijk bv. op poll.dezeserver.nl.

Maar wat zouden jullie in die poll willen hebben?

Als het gaat om welke is de beste, wordt het lastig omdat je max 10 keuzes kunt aanmaken.

Gr,

Mario

hallo luitjes
weet er iemand hoe je een hd film goed op kwaliteit kan houden als je hem omzet naar een wmv bestand ofzo ? de filmpjes hierop zijn ook wmv en redelijk mooi .
ik heb een hd cam . gister toevallig wat gefilmd en op youtube gedumpt , en dit is wat er van over is ; YvjVqx8cwv0[/media] - trex 600 testing hd cam
gewoon bagger dus , en dat was een upload van 450 mb.
mvg ferry

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt. Youtube maakt er zeer lage kwaliteit van. Als je ze in hoge kwaliteit wil houden zal je ze zelf moeten hosten!

ja , dat t niet top word snap ik , maar er staan zat hele goede films op youtube , veel beter dan de mijne , terwijl ik toch een bruut van een camera heb.
en , ik bedoelde ook uberhaupt de kwaliteit te houden in wmv . de filmpjes van deze draad zijn best goed [nog niks vergeleken met het orgineel] , maar ik krijg gewoon niet een bestand geconverteerd naar wmv zonder dat de kwaliteit verkracht word.
dus , als iemand wat weet [behalve dan ;koop sonyvegas voor 589 euro :[ ]
gegroet ferry

Back