Super Reaper restauratie

Nieuwe Sanwa ontvanger.. Hmm, de antennes zijn redelijk lang( elk een 25cm) , kan dit dan kwaad dat ze 2cm over carbon lopen? De rest van de antennes komt geen carbon meer aan te pas..

25cm dan komt het goed, alleen de uiteindes ontvangen en die zullen ver genoeg van het carbon af komen te zitten.

No problemo dus.

Sanwa? tja, heb ik zel fgeen ervaring mee, ken hun kwaliteit niet......

Nog een vraagje, hoe bevestig ik het best de canopy op de romp? Ik vermoed dat dit bij de vroegere eigenaar dmv een 8 tal vijsjes was aan de zijkanten, maar kennen jullie een betere/snellere oplossing?

Dat was die lange wat slappe kap toch in zijn geheel?

Kan je daar geen frame in maken en dan met cockpitsluiting(en) monteren?
Eventueel omdat het zo`n lange kap is van die cockpithaken gebruiken:
bvm5556.JPG

Dan schuif je de cockpit er als het ware zo op en lock je hem met een cockpitsluiting.

Dat is een goed idee, kap was inderdaad zeer slap, heb er paar glasmatjes ingelegd, en is al stuk beter..Neem aan dat ik die haakjes bij modelaircraftcompany kan kopen ;)

Edit, net eens gekeken, zal met dit systeem niet lukken vrees ik..

Laatst bewerkt:
En waarom niet? ja kan in de romp evetueel haaks wat gleuven lijmen (let wel even uit het hoofd hoe het zit,met de kist erbij kom je misschien op hele andere ideeen)

Een plaatje maken met een gleuf en deze haaks aan binnenzijde van de romp lijmen, zodat daar die cockpithaken in steken. (blijft altijd lastig, zie het wel voor me mar breng dat op schrift mr eens duidelijk over :roll: ).

Hopper van BVM kan maar is prijzig, goedkope versie (maar net zo goed) bij digitech te krijgen.

Kan maar een echte hopper haalt wel echt de lucht er goed uit.... en kan echt als reserve dienen.

Back