Sven heeft FPV gevlogen! [Video]

Heb zelf ook zo'n JXD ding, en vind het bijzonder matige apparaten.
De bitrate en resolutie van het opgenomen materiaal is ontzettend laag en na 10 keer opladen hield de batterij van die van mij er mee op. Dus ik moet hem nu constant met een 5v UBEC aan de USB van stroom voorzien als ik hem wil gebruiken.

Hmm... dat is minder... en wel weer typisch! :lol:
De ene vind hem geweldig, de andere is er niet over te spreken.
Daar zijn we weer. ;)

Btw, je bedoelt de JXD318 recorder? Da's echt een leuk ding. Die van mij is een paar dagen binnen gekomen. Je kunt er echt van alles mee! Scherm kwaliteit is trouwens bijzonder goed. Of goed..het viel me niet tegen:). Het geluid ook niet.
Leuk ding voor het geld!

Hier bedoel ik niet de opnamefunctie mee. Die is matig voor zover ik heb gezien ( heb hem zelf niet niet uit getest) ook dat de batterij snel leeg is is mij nog niet bekend. Ik heb Robert er nog niet over horen klagen.

Schermresolutie viel me niet tegen toen ik die geinstalleerde Disney film er op terug zag.
Ik had verwacht dat het zo'n Alcatel telefoon display was.

Dus, De JXD heeft leuke mogelijkheden, zeker voor dat geld. Geen afstandbediening, gewoon "one button record", 4gB ingebouwd, blijft opnemen bij storing.. Ik ben nog steeds enthousiast. Mooie vluchten film ik HD. Kleine fun vluchtjes neem ik op voor of op het net, of om de vluchten te analiseren...

Ik ben er ook best wel tevreden mee. Ik heb de JXD nu bijna een jaar en enorm veel gebruikt. De batterij is nog steeds perfect en ik kan zeker een uur opnemen. Alleen gisteren had de recorder alles zwart-wit opgenomen maar dat kwam omdat de input plug niet goed geplaatst was.

MVG. Robert.

Het gedonder begint al.. Mijn recorder ligt nogsteeds in china.
China mail heeft weer een zooi dozen niet verzonden.

Heb het bedrijf gevraagd waat et bleef en dat was et excuus.
Maar blijkbaar ga ik wel mijn geld terug krijgen dus dat is wel weer geregeld.

Ik heb nu dezelfde recorder bij sunsky besteld met DHL levering.

En dan heb ik natuurlijk weer et geluk dat die knoppen niet getapt kunnen worden, of nog erger dat et zaakje slecht/niet opneemt. :')

Ik kan hem net onder et frontpaneel gaan hangen idd, maar daar wordt de boel niet mooier van. ;)

tjah, functioneel schoon dan he ;) je kunt niet alles hebben....
klein recordertje zit meestal met knopjes vast op de print denk ik.

moet ik die van mij es open maken? kijken of die wel af te tappen zijn?

moah ik kijk wel even hoe et met mijn recorder is. als et van die "pressure plate" knoppen zijn ben ik gewoon zoiso wel klaar volgens mij. Maar et kunnen ook zogenaamde tactile switches zijn en dan kan ik met een beetje geluk aan de onderkant nog een draadje erbij solderen. Heb ik heel veel geluk dan zijn de knoppen een los printje dat met een header stekker of lint kabel los van de recorder print tegen de behuizing geschroeft zit. Dan is et gewoon een kwestie van knopjes duwen met mijn multimeter op contactpieper mode om de pin-out te achterhalen.

We zullen wel zien. ;)

Heheh ik testte het ledje even op mijn balans stekker, ik zag gelijk niks meer. 8O Daar kun je inderdaad wel mee nachtvliegen ja. ;) Bij mij paste die helaas niet in et houdertje (dacht dat het om een 3mm ledje ging), maar de andere FPVer hier is er al gelukkig mee gemaakt. ;) Badbert heeft em nu voor etzelfde doeleind, een aan/uit indicator voor zijn PPM mixertje. Ik moet dus nog even zelf opzoek, maar komt allemaal wel goed. :p iig bedankt voor het ledje en de moeite.

Ledjes kun je nooit te veel hebben als je van alles aan en uit zet op een zender die dat normaal niet heeft, dus ik kon hem ook nog gebruiken :P LOL!!!

Zo, weekje op vakantie geweest, heb ik nu de maiden van Sven gemist? Waar is de video? :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Zo, weekje op vakantie geweest, heb ik nu de maiden van Sven gemist? Waar is de video? :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

Sven had ALLANG kunnen beginnen met FPV vliegen, maar hij gaat eerst compleet ground station bouwen, dan z'n HK EPP FPV kist modden, dan rangetests doen, dan ...

Dit is heul anders dan de RTF cessna met het 10mW 2,4GHz camera'tje van de GAMMA waarmee ik de eerste FPV experimenten deed :p

Wat nou als Sven dat hele FPV vliegen achteraf niet leuk blijkt te vinden? :p

Sven had ALLANG kunnen beginnen met FPV vliegen, maar hij gaat eerst compleet ground station bouwen, dan z'n HK EPP FPV kist modden, dan rangetests doen, dan ... Wat nou als Sven dat hele FPV vliegen achteraf niet leuk blijkt te vinden? :p

Tsja ... zonde van z'n tijd? Misschien moet hij gewoon eens doen wat wij al vééééél langer roepen: zender en camera op een antiek schuimpje en eerst eens proeven aan FPV?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

Back