Sven heeft FPV gevlogen! [Video]

@Hugy simple.

-copy de hele pagina incl css pages.
- pas relevante tekst aan.
- plaats de gemodded versie op een eigen website en pas link aan..

Als je de link goed bekijkt zie je dat ie niet naar nu.nl gaat :-)

Speciaal voor de maiden trekken wij, Ozo ParkFlyers, alles uit de kast.

ozo-feest.jpg

Hij hoeft ook niet onder de modder te zitten. ;)
Of hoort dat net als bij Pieter zijn nemo bij de vuurdoop van remy? :lol:

ach, beetje modder poets je er met een vochtige doek zo af.....

en als je de bril op hebt, zie je er niets van :D "it's amazing Mike!" :P hahaha

Ik zat in de trein en zag in de verte volgens mij een Remo vliegen. . .

Kan de soap weer ff verder.

Was mijn waarneming goed?
Zit de Remo onder de modder?
Is de Remo nog wel heel?
Is de Remo ready to go to Sven?
Zou de doos het wel houden?

;)

Hou op joh, heb al slapeloze nachten ;) . Als het maar niet over het weekend word getrokken...

Goed!

Rayrz stuurde mij een sms met de vraag ofdat we de Remo gingen maidenen. "uhhh, ja 't regent wat buiten maar ach! ik vind 't prima, ding is toch niet van mij"

;).

Goed spullen gepakt, Ray ontmoet op het veld. Even gebabbelt, Nemo gepakt, accu derin camera's klaar en gas!

Jeeh, recht uit het handje weg, een berg vermogen ( verticaal! ) en rustig rondjes zoeven op nog geen half gas.
Ook een rolletje en een loop gedaan, en alles ging prima. Landing ingezet, ook goed, ofwel: een geslaagde maiden!

Daarna Ray even de bril opgedaan, ik een rondje gevlogen. Tussendoor gevraagd ofdat er goed te vliegen was met als antwoord: "prima!"
Mooi! geland, ( idd, op de wat vieze grond:P) bril op gedaan en weer gas derop!

man! strak beeldje hoor. Echt een heerlijk cameratje. Wat heftige bochtjes gedraait, even een eindje verder gevlogen, ook wat lager gevlogen, gas gegeven, allemaal helemaal goed.

geen narigheid in beeld. niet het "plots" wegvallen van het beeld. Alles strak, netjes en zonder zorgen.

Tijdens het vliegen, en dus ook het lezen van de OSD merkte ik dat de accu minder was. Omdat ik nog power genoeg had twijfelde ik even aan de voltage aanduiding. Da's dom, want voordat ik het wist was de accu dus wel leeg:P. De nemo begon flink een kant op te trekken maar met flink wat rudder en aileron wist ik hem goed te corrigeren en kon ik een goede landing in zetten. ( kan met de ESC calibratie of het gebruiken van de plus te maken hebben. Nougoed, zoek dat maar zelf uit;))

Goed, even overleg, en een evaluatie van welke testen hadden we gedaan:

We hebben hem gemaidend, dat ging prima. We hebben het beeld gecheked, ook goed.
Daarna FPV gevlogen, ook prima!

Even herinnerende ik mijzelf dat Sven zich afvroeg hoe het zat met de vliegtijd.

Mooi! dat moest getest worden. Achterklep van de auto open, en op het randje zittend de Nemo weg gegooid en rustig rondjes gevlogen. na een tijdje vliegen keek ik op mijn horloge: Damn, pas 6 minuten:(, wat een ellende, wat saai vliegen zo...

Goed, Ray begon me te vragen wat ik voor een opleiding had gedaan en hoe het zo was gekomen dat ik FPV vloog. Dus tussendoor lekker gebabbelt, waarna ik merkte dat de accu leeg begon te raken. Goed, landing ingezet en rustig geland. Daarna op het horlogo gekeken.

Jeeh! 19,3 minuten:D. aait! Da's bijna 20 minuutjes, en met veel wind gevlogen. Dit was met een nanotech 3s2200 lipo.

Motortjes telkens hand warm, regelaars ook, dus ik laat de 8x4 props lekker zitten.

Goed. We hebben de Nemo aangepast, alles gechecked, en kan niet anders zeggen dan dat het een heerlijk kistje is, met een prima FPV setupje en goed werkend spul. Zowat eindeloos verticaal, en makkelijk vluchten haalbaar van 20 minuten. Ook hoeft je je geen zorgen te maken om die Ubec, dat gata allemaal prima.

Ray heeft van alles opgenomen, dus die zal morgen vast met een filmpje komen.

Goed, de Nemo stuur ik morgen weer terug Sven. Stuur mij dus even je adres dan komt hij terug!

Groet:)

Laatst bewerkt:
WAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

GEFELICITEERD!!!!

Wat een verhaal en bovendien WAT EEN RESULTAAT !!!!!

Leuk Remy !! Ben benieuwd naar de beelden....

Sodetering, 20 minuten! Daar moet zelfs Pieter het nog mee afleggen! :lol: Klinkt allemaal goed, ben echt benieuwd of het met mij ook zo gaat lukken. Alles maar dan ook echt alles is boven verwachting, echt een prachtig stukje werk dat je nu geleverd hebt.

Hoever ben je weg geweest met het nemotje, Remy?
Ik maakte me nogal zorgen om dat de assan ontvanger het niet goed zou doen. Pieter maakte met dezelfde ontvanger vluchten van 500 meter, maar soms ging het bij 200 meter al de soep in. Misschien vind de assan ontvanger mijn 400mW zendertje wat fijner. En moet ik nog een 5dBi antenne op mijn zender plaatsen of is het zo wel goed? ;)

En het voltage van die remzibi zit er dik in dat die niet klopt hoor! ;) Maar pieter heeft een regelbare voeding, daarmee moeten we het zaakje kunnen afstellen.

Nogmaals bedankt voor dit fantastisch uitgevoerde aanbod, mijn dank is eeuwig.
Mijn adres komt eraan!

NAAAAAAJS remy, he-le-maal goed dus :D HAH!!!!

jammer dat ik maandag op vakantie ga.... anders had ik met sven al aan het veld gestaan (fpv maiden van sven zal dus misschien na 1 augustus plaats vinden, tenzij sven het zelf al aan durft :P)
Maar goed, ermee vliegen kan hij zelf.... op de club zijn er ook zat die willen helpen.

20 minuten haalt die van mij ook sven, op half gas ongeveer, dan cruise ik rond de 55km/h :) Dus dat is super, samen uit, samen thuis met die nemo's!!!!!

Enne, we weten nu ondertussen wel dat assan het WEL goed doet, echter die ene hoek op het clubveld niet.... (en ik heb idd 800mw aan boord) Toen ik achter de keet zat, en achter mezelf zat ik ook al over de meters waar ik in de andere hoek storing had hoor.....

echt super remy, dat je dit zo voor mekaar hebt :) kan niet wachten tot sven en ik saampjes door de lucht cruizen met onze REMO's!!!!!!!

ben ERRUG benieuwd naar het beeld materiaal ;)

EDIT:
heb een "plan" gemaakt om te kijken hoever sven komt in het "storingsgebied" bij ons op de club. Heb een vermoeden dat de 800mw ook niet meehelpt eigenlijk :P maar dat komt goed

@Sven: aankomende week heeft die belg late dienst, dus die heeft ook geen tijd :( volgend weekend had hij wel tijd geloof ik, dus samen met hem kun je ook vliegen! :D

@Remy: met watvoor antenne op de video RX heb je gevlogen? Yagi?

Laatst bewerkt:
Back