Ziet um gaon jong!
Aan power absoluut geen gebrek zie ik, dat ding kets je zo een paar honderd meter de lucht in zonder bang te zijn dat hij stilvalt. Das wel wat anders dan net 20' klimmen halen. :lol: Zoveel kracht onder de duim hebben, en dan toch nog 20 minuten kunnen vliegen op half gas, ik vind het een wereldprestatie!
Beeld is niet slecht, alleen in de bocht soms wat pluizig, maar das te verwachten met omni.

Maar een ding snap ik niet. Was je ontvanger nou een stilstaande yagi antenne? Ik wist niet dat die toch nog een redelijk ontvangstveld hadden buiten hun gespecificeerde straal.

Dus als ik het goed begrijp doet hij het straks samen met mijn gematchte 1280mhz ontvanger omni antenne nog een tikkeltje beter? Ik heb ook nog een diversity systeem, dus die vangt misschien het bochtenwerk wel op als ik de twee antennes opstel in een V formatie.
Helaas is net het onderste deel van de OSD weg gevallen, dus ik kon niet zien hoever je bent weg gevlogen. Ik gok een meter of 150? Zou een 500 meter nog te halen zijn denk je?
Het ziet er iig zeer veelbelovend uit, ik heb er zin an!
Ik moet alleen wel even wachten tot mijn FPV kameraad weer terug is, want die oude vandaagjes op mijn club laat ik liever niet met mijn nieuwe remo gooien. (ze hebben al eens een schuimpje kapot gegooid.

Zelf vliegen ze alleen met brandstof kisten.) Zelf op zicht een keertje vliegen om gevoel te krijgen voor de kist kan natuurlijk wel, mits het weer het een beetje toelaat.