Sven heeft FPV gevlogen! [Video]

Het meest ideale zou zijn nog een van deze regelaars:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 12amp (2A BEC) BESC
En nog een van deze motors:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : AX 2306N 2000kv brushless Micro Motor

Mag ook een setje van 2 andere motoren zijn die hetzelfde of iets beter presteren,
maar zon regelaar heb ik denk ik in ieder geval nog nodig.

Eventueel de motor op ebay AX 2306N 2000kv 2-3s lipo BRUSHLESS OUTRUNNER MOTOR | eBay UK vanuit de UK dus snel in huis.

En de regelaar bij rc addict http://www.rc-addict.nl/rc-addictnl...2a-blue-series-borstelloze-regelaar--esc.html of ook op ebay TURNIGY Plush 12amp (2A BEC) BESC | eBay UK

Kopen bij dat stelletje beunhazen op ebay en dan nog het 4 dubbele betalen ook, vertik ik.
Niet om et geld, maar omdat dat soort figuren de oorzaak zijn van al de backorders waar ik op moet wachten.

Ook het mystery regelaartje is 5 dollar goedkoper en in voorraad bij hobbyking.
Maar ik vind die regelaars krengen, mijn 40A regelaar wil ook niet programmeren.
Daarom zijn ze nog op voorraad ondanks dat alle andere al op zijn denk ik. ;)

Toch bedankt voor het meedenken hoor Marco!
Als het ECHT te gek wordt met wachten heb ik iig nog een optie.

Dat is wel een hele negatieve insteek die je daar beweert. Dat het wat duurder is vind ik geen wonder want tel zelf nog eens de inklaringskosten en de douanekosten mee op een order. Ik heb in spoed gevallen dan graag de meerprijs hiervoor over en ik weet zeker dat ik het sneller in huis heb en geen gezeur met TNT krijg. Hobbyking daarin tegen ligt steeds meer onder vuur door het schijnbaar leveren van al eerder geopende en b-artikelen, als ik rc-groups mag geloven. Maar goed, ieder zijn mening.

de motor die jij via ebay liet zien, komt misschien wel gewoon van hobbyking :) maar die discussie gaan we nu niet voeren hoor :P

ik ben het met je eens, dat als je iets SNEL wil hebben, je er wat meer voor moet betalen!

Dat is wel een hele negatieve insteek die je daar beweert. Dat het wat duurder is vind ik geen wonder want tel zelf nog eens de inklaringskosten en de douanekosten mee op een order. Ik heb in spoed gevallen dan graag de meerprijs hiervoor over en ik weet zeker dat ik het sneller in huis heb en geen gezeur met TNT krijg. Hobbyking daarin tegen ligt steeds meer onder vuur door het schijnbaar leveren van al eerder geopende en b-artikelen, als ik rc-groups mag geloven. Maar goed, ieder zijn mening.

Je weet zelf vast ook wel dat douane op klein spul van hobbyking een kans op 1/100 is.. Een doosje van 20 regelaars en motortjes fietst er zo doorheen. En die verkoop op ebay is meestal ook zo illegaal als de pest. Geloof maar niet dat die knakkers allemaal een KvK nummer hebben hoor. :lol: En tsja, als ze eens zouden stoppen met massaal opkopen en doorschuiven aan dubbele prijs, had ik gewoon zelf het spul op tijd kunnen kopen waar het oorspronkelijk vandaan komt.

En geopende en/of B-artikelen? Ik sleep maandelijks bij hobbyking een kleine 200 dollar aan spul weg, nog nooit iets gemerkt van gebruikte rommel hoor? Dan zal ik wel geluk gehad hebben ofzo. ;) Hobbyking verkoopt zelfs oprecht "B-merk" artikelen, die heten ook gewoon zo "B-grade lipo". :lol:

Laatst bewerkt:
Ik sleep maandelijks bij hobbyking een kleine 200 dollar aan spul weg, nog nooit iets gemerkt van gebruikte rommel hoor? Dan zal ik wel geluk gehad hebben ofzo.
Jaja, en dan nog geen FPV-kistje hebben. :o
Zulke fijne jongens zijn het bij HK ook niet hoor.
Mij hadden ze laatst een verkeerd pakketje gestuurd (veel lagere waarde dan besteld en betaald). Hoop gedoe, foto's maken, wegen, nog eens foto's opsturen. Uiteindelijk kon ik de verkeerd geleverde items overnemen voor een "special price" wat neerkwam op dezelfde prijs die ik als platinum member al heb. Of terugsturen met goedkoopste verzendoptie met tracking. Dat is dus iets van 25 euro hier bij TNT... :rolleyes:
Na veel gesteggel uiteindelijk akkoord gegaan met hun "special price" (kan weinig anders), komen ze ook nog eens met verzendkosten daarbij op. :mad:
Heb mijn eind vorig jaar bestelde en betaalde pakketje nu nog steeds niet...

ieder heeft zijn eigen ervaring, ik heb alleen maar goede met HK :) maar ok.

en jah, hij besteld een hoop daar, maar als ze de spullen die hij voor de FPV kist nodig heeft, niet hebben.... (dus niet in stock)

Ja het is voor velen behoorlijk schrikken blijkbaar, maar ik heb ook nog andere dingen dan FPV. :lol: Quads en hexacopters hakken er flink in, af en toe eens een jetje en een autotje tussendoor, dat gaat best snel. ;)

Maargoed, alles voor mijn onverwachts vervroegde nemo project staat al 3 weken in bestelling hoor, dus proberen doe ik wel. Normaal wordt je dood gegooid met die goedkope motortjes, maar nu zit er geen vaart in. Volgens mij is AXN met fabriek en al de zee in gegaan in Japan ofzo. :( Al hun spul staat al een aantal weken op backorder.

En die weg heb ik gevonden:

3551004753_fae300d830_o.jpg

Sven .
Niet piepen hoor ,er is hier al te veel geklaagd daarom ook waar een wil is ...
Of je bedenkt wat anders .
En kijkt of het te bestellen is .
Ik weet het dat het je die kist hebt uitgezocht met die reden en daarom....
maar dan moet je ook niet piepen .
Ik bedoel dit vriendelijk hoor ,kan alleen slecht tegen piepen.
Je maakt het jezelf erg moeilijk,en wil je graag helpen om te gaan vliegen .

Groeten Wiebe.

En ik kan slecht tegen drammen en onbegrip... dus...

Ik heb al gekeken voor andere motoren, die zijn er gewoon niet.
Niet bij hobbyking, niet bij rctimer, niet bij aeronuts, niet bij hobbydream.
Alles wat ik vind heeft geen informatie, kost het driedubbele, of is gewoon op.
En een ander vliegtuig uitzoeken omdat de motors op zijn vind ik wel een bezopen idee eigenlijk..

Wat ik zoek zijn motoren die op 3 cellen en met 5x* propellers ongeveer 350 gram thrust weten te leveren voor een goeie 7A per stuk, zonder daar "hollandse" prijzen voor te moeten betalen. Liefst zelfs een paddestoel motor omdat die makkelijker monteert.. Dus als er nog iemand ideen heeft, laat maar horen. (en anders moet je niet piepen.. ;))

8" wordt echt veel te groot voor zon kleine nemo.
Een motor die rond de 2000~2200kv zit werkt denk ik het beste.

Back