Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welke tape? Zit er tape aan dan?hahaha
Goed! Update!
Pakket is gearriveerd!(yes) Direct de Nemo uit gepakt, en even bekeken.
Dingen die me opvielen:
Beunhaas! Of ben ik de enigste die zich kapot irriteert aan scheef uit gesneden stukken tape![]()
Dat heeft die duitserd gedaan, zo kwam die uit de doos.Stickers zijn al lelijk, al helemaal als er in gesneden is![]()
Mee eens, heb al in twijfel gestaan daar nylon scharnieren in te zetten.Flinke speling op de rolroeren
Klopt, het is een zooitje omdat ik op et veld nog een BEC moest vervangen, en toen deed ie et nog niet. :roll:Bekabeling moet korter
Gedaan volgens diagram van sander. Wat is er fout aan?Filter is verkeerd
Waarom is dat een probleem dan?FPV word aangesloten op de balanceerpoort. oef..je wilde zeggen dat je iedere keer die stekker los en vast moest maken om je FPV gear te laten werken
? Afblijven van die handel!
Stekkertje kon ik makkelijk doorvoeren naar de accubak. Nog een stekker ertussen leek me niet nuttig.Dean connector zit vast op de vleugel. is er onderhoud, dan liever alles loshalen. net zoals jou al gemonteerde multiplex connector.
Zover was ik nog niet.Osd, hoe wil je hem resetten als hij in de romp zit? Telkens de vleugel er af en derop?
Dus toch.Onderkant zal uitgebikt worden voor een grotere accu.
Tsja, mooier en steviger dan een flapje depron lijkt mij.Staart, slap en lelijk. Ben er nog niet over uit of ik alleen het kielvlak vervang, of het hele zooitje.
Volgas in et handje had ie nergens last van, maar het mag wel wat steviger idd. Ik had helaas geen restjes schuim meer die steviger waren.Camera zit niet vast genoeg, dus zooitje zal gaan trillen bij het resoneren
Ik heb een ruft hekel aan die kleine stekkertjes, ik heb al bijna op et punt gestaan gewoon draden eraan te solderen.Stekker van de tx moet anders, die is bijna door.
Nouja, dat zijn de eerste dingen die mij zo opvielen![]()
Wat is het nut van het 16 keer door een ferrietkern trekken van de pluspool?
Waar het ook voor gebruikt wordt, dat dient echt geen enkel doel. Sowieso zijn ferrietkernen overschat als het gaat over modelbouw, maar als je louter alleen de plus gaat wikkelen, is het nagenoeg volstrekt nutteloos.
Wat is het nut van het 16 keer door een ferrietkern trekken van de pluspool?
Waar het ook voor gebruikt wordt, dat dient echt geen enkel doel. Sowieso zijn ferrietkernen overschat als het gaat over modelbouw, maar als je louter alleen de plus gaat wikkelen, is het nagenoeg volstrekt nutteloos.
Kijkt U even mee?Bij het filter liever alleen de plus draad door de ferrit kern heen wikkelen. Zo staat het ook in Sander zijn diagram. Verder een keer of 15, niet 6x.
De quicklinks waren zo strak dat ik flink moest wrikken om ze door de aileron hoorntjes heen te krijgen. Zit daar nu echt speling op? Dan even heel goed nakijken, want dat is eigenlijk nagenoeg onmogelijk. De servo kan is misschien wel wat "sloppy", ik had geen verenstaal meer dus hebben we de originele staafjes gerecycled.De schanieren van de nemo zijn prima. De aansturing alleen niet.
Ja ik was er ook niet helemaal happy mee eerlijk gezegd. Maar ik kon me niet zo snel bedenken hoe ik dat strakker vast kon zetten. Een tieripje krijg je niet zomaar om dat griebus kleine ding heen getrokken denk ik.Ow let maar op, je cam gaat vast nog wel trillen. Zeker gezien die verschrikkelijke motortjes. Ook zat je cam vast met alleen een stukkie dubbelzijdig tape. Of dat je hier nu in vertrouwd ofniet, zo vlieg je niet FPV. Vastzetten die handel
.
FPV systeem zit in de romp, powersysteem zit aan de vleugel. Als dat vast moet, kan die hele kermis niet meer van elkaar. Niet handig toch?Net zoals jou balanceer stekker. vastzetten die meuk! Hoezo moet dat los-vast-los-vast?
Ja dat gevoel had ik bij die stekkertjes dus. Voortaan maar gewoon doen dus.Ik vlieg nu zo'n 2,5jaar FPV, en heb al vele crashes gehad door de meest uiteenlopende stekker combinaties. Vast solderen die meuk, dan heb je daar geen omkijken meer naar. gaat er wat fout dan zit het hem in ieder geval niet daar in.
Gewoon zomaar een gat? Vind ik eigenlijk een beetje zonde eerlijk gezegd.Of je het wilt of niet, in je romp komt een gat. Daarmee druk je straks de OSD reset knop in. Geen pinnetjes of andere dingen. Als er bij jou het pinnetje verkeerd zit, of er gebeurd wat anders dan beland hij voordat je het weet bovenop de schap en gebeurd er vervolgens niks meer... vaaaaaastzetten die handel dus![]()
Volgens jouw theorie volstrekt nutteloos. Volgens mij en vele andere fpv vliegers in de praktijk toch wel heel er nuttig. Dit haalt in combinatie met een condensator de strepen uit je beeld die worden veroorzaakt door je regelaar.