Sven heeft FPV gevlogen! [Video]

Taart.jpg

jajajja zo zie je maar weer, met een "beetje" geduld.........

had BIJNA remy gebeld terplekke, maar toch maar niet gedaan hahahahah

ben benieuwd naar het filmpje :D

Sven is er dus bij he, op de volgende meeting.... :P al moet ik hem mee SLEPEN (maar denk dat dat niet nodig gaat zijn)

Yes. :yes:

De recorder van het onboard beeld is behoorlijk brak, in de bril was et iig niet zo beroerd. ;)
En de OSD moet ook nog flink gecalibreerd worden, want van het voltage klopt geen kont (10.7v met volle lipo).

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk filmpje sven :D

volgende keer gaan we achter elkaar aan vliegen :D (want met de filters kan dat!! :D)

On board opname valt op zich mee hoor, leuk om te laten zien wat je doet :)

Nu duimen en hopen op snel mooi weer! KUnnen we weer de lucht in!!!! (uiteraard even kijken hoe het met je pa gaat)

Die remzibi zullen we binnenkort eens aan mijn laptoppie hangen en eens inregelen. Komt goed :D
Mijne moet ik ook nog een beeeetje finetunen (klopt al aardig)

ja is echt een HEEL mooi veld, ga proberen daar een meeting te organiseren (voor de mensen die er naartoe willen en kunnen rijden).

Binnenkort even bij de boer langs met mijn fpv nemo, om te laten zien waar het om gaat.

EN thnx klaassie :D ben er ook trots op :P Is de fun car :P familiebak is wat minder "stoer" LOLLLL
(wel lache trouwens dat ik AL mijn vliegtuigen in de kofferbak van die mx5 krijg, op mijn BD-5 na, daar kan ik de vleugel niet afhalen ;) )

Back