Svitzer London 1:50

koos,
kan je voor mij eens een foto maken hoe het met het voordek zit i.v.m. dek overgangen
ik zie dat beide dek huis lagen afneembaar zijn, ik ben ook bezig om meer toegang te krijgen tot het vooronder en vraag mij af hoe het met de waterkeringen zit, hoe heb je dat voor elkaar ?
overigens mijn complimenten voor je nette werk !:banana:

Hallo Raoul,

Hierbij een paar foto's van de London met de aansluitingen in het dekhuis.
Een echte waterkering heb ik niet zo zeer ben niet echt bang dat daar zoveel water bijkomt dat het naar binnen stroomt. hopelijk heb je er wat aan en als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel

gr
Koos

s7001649.jpg

s7001648.jpg

s7001647.jpg

s7001646.jpg

s7001645.jpg

Onbehandeld hout

Zie ik daar op de foto dat de binnenkant niet behandeld is met G4 of wat dan ook? Gauw doen, anders krijg je spijt en spat het hout alle kanten op na aanraking met water of na lange duur door luchtvochtigheid!
grt
Hawser

koos,aller eerst wat een super mooi model !! complimenten.
ik ben met een billingboats bezig ook de london. kunt u mij mischien de kleuren die u heeft gebruikt doormailen ?

ik ben zelf 2e stuurman op de svitzer london/rotterdam/singapore. dus als u evt vragen of fotos nodig heeft ??

mvg
bryan

Laatst bewerkt:
@hawser, het is groten deels wel gedaan alleen voorin nog een klein beetje, maar wacht even tot ik weer met epoxy aan de gang moet en een klein beetje over heb.

@svitzermate, je hebt een PB

gr
Koos

@Svitzermate
Ik heb de mails en foto's ontvangen ze waren automatisch in m'n spambox gezet door gmail maar heb ze er uit gevist bedankt!
Ik heb je vragen in een mail beantwoord
gr
Koos

maurice,

bedankt !! nee heb inderdaad geen verslag er van..dit is mn 1e model die ik maak..
ben jij ook een bouwen ??

gr bryan

Ik ga morgen een nieuw model kopen, waarschijnlijk de Bugsier 3 of een vergelijkbaar model.
Niet te groot, niet te moeilijk en liefst een oude sleper.

Het wordt m'n 2e model na een vissersbootje vorig jaar te hebben gemaakt, na 25 jaar.

Vandaar ook niet te moeilijk :)

en maurice

nog gelukt met het kopen van je model ?

mvg
bryan

Nee, nog niet. De dag was al weer om voordat ik het in de gaten had. Pijnacker is niet ver van Maassluis, maar op dat moment helaas wel. Bovendien twijfel ik nog tussen de Neptun, Bugsier 3 of zelfs stoomsleper De Furie.... dus het kwam eigenlijk wel goed uit.

Nee, nog niet. De dag was al weer om voordat ik het in de gaten had. Pijnacker is niet ver van Maassluis, maar op dat moment helaas wel. Bovendien twijfel ik nog tussen de Neptun, Bugsier 3 of zelfs stoomsleper De Furie.... dus het kwam eigenlijk wel goed uit.

Als je de Furie toch gaat bouwen
Dan kan ik je nog wel aan een stoommachine helpen hoor
Heb hier een cloon staan van cheddar
Kan met gemak een schroef van 7 cm aan
mvg
Frederik:p

Laatst bewerkt:
kan iemand mij advies geven over de inhoud van mijn london. heb hier weinig ervaring mee.

ik heb nu : zender,ontvanger,servo,roeren,schroef assen,boegschroef,en 2 hoofdmotoren.

wat moet ik hier nog bij halen,om hem volledig te laten varen ?? wat is de opbouw.
mijn doel is alleen varen en allerlij verlichting,

thnx

Bryan

je hebt ook nog een vaarregellaar nodig.

het is wel makelijk als je even je motor gegevens even hier ook neer zet.
of het 6 volt of 12 volt motoren zijn. en wil je allebij de motoren op 1 vaarregellaar zetten? of apart.

gr willem

Back